Gość snx Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Cóż ... dłubałem dłubałem i postanowiłem się pochwalić. To moja pierwsza praca (publikowana), oczywiście nie pierwsza jeśli chodzi o 3D lecz głównie robiłem to (jak do tej pory) dla własnej próżności i tym podobnym. Czas wykonania 1 h, nawet dla początkującego (brak zaawansowanych modeli). Wykoanie: 3D Max (scena i obiekty) - Rendering: mental ray + DoF Poprawiki: Photo Paint (wygładzanie, głębszy DoF, i w przypadku sepi szum i zmiana kolorów). Czas renderingu: 3 min Sprzęt: Athlon XP 1800@2200, 512 MB RAM, RADEON 9550, HDD WD80 7200 Mam nadzieję że komuś się będzie podobać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Witam na forum :) Co do błędów - napewno czerń wokół, materiał kubka (wygląda jak gumowy) i tego jakiegoś wazonika w tle ;) odbija otoczenie jak lustro. Pracuj dalej , bo start jest niezły. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 no to teraz kolega zabierze sie za GI i bedzie gitarka :) witamy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Cześć, zauwarzylem ze biginierzy coraz szybciej dochodza do jakiejs formy, pierwsza praca i wow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 nieźle :) sepia bardziej mi się podoba. Warto by było włączyć GI jeśli nie renderujesz w scanline, a jeśli tak to dodać dodatkowego skylighta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deviator Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 Pozwolę sobie na delikatna krytykę. W obecnych czasach kiedy soft pozwala na naprawdę realistyczne oddanie sceny nie ma sensu bawić się w cienie w kolorze węgla kamiennego cięte żyletką. Tym bardziej, że rodzaj sceny zakłada hiperrealizm. Zaryzykuję twierdzenie, że lepsze oświetlenie i grę świateł dają niektóre strzelanki 3D i to kilkadziesiąt razy na sekundę. Ciekawe kto z tutaj obecych jest w stanie rozpoznać, że to robota Mental-ray'a a nie np darmowego Pov-ray? To wygląda jak strzelanie do muchy z armaty. Skoro już używasz jak przytłaczająca większość softu ściągniętego z netu to nic nie stoi na przeszkodzie aby ściągnąć Maxwellrendera. Tam naprawdę nie trzeba się bardzo bawić w ustawienia a efekt zadziwiający. Jedyne co irytuje to czas renderingu. W 3 minutach się nie zmieścisz ale przecież nie chodzi o to aby mieć gotowy render w trakcie odwiedzin wc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi