Napisano 18 Październik 200618 l Witam.koncepcja osiedla domkow 4'rorodzinnych.Sa to blizniaki z dwoma mieszkaniami w kazdym segmencie.jak zawsze drzewka i cala postprodukcja na moment przed oddaniem.
Napisano 18 Październik 200618 l Narożne okna a la bunkier są ekstra. Nie podoba mi się ten kamień na poziomie garażu. pozdrawiam :)
Napisano 18 Październik 200618 l Samplowanie FG lub odpowiednika masakrycznie zaniżone, podobnie kamien ale jeszczr gorzej na dachu z tym czymś, Architektura ciekawa choć materiały jak dla mnie do poprawy biało dereniany wariant podszedł mi najbardziej
Napisano 18 Październik 200618 l Autor Narożne okna a la bunkier są ekstra. Nie podoba mi się ten kamień na poziomie garażu. pozdrawiam :) nad kamieniem jeszcze by trzeba popracowac.mape do kamieni recznie malowalem i dziwnie dispalce wyszedl.a narozne okna to nad luzkami w sypialni:] Samplowanie FG lub odpowiednika masakrycznie zaniżone, ...yyyy? "podobnie kamien ale jeszczr gorzej na dachu z tym czymś" no fakt , w mapach troche namieszalem :]
Napisano 18 Październik 200618 l architektura bardzo ciekawa, podoba mi sie pomysl zlamania symetrii poprzez zastosowanie roznych materialow wizualki mocno niedopracowane, mam nadzieje ze bedziesz je jeszcze poprawial
Napisano 18 Październik 200618 l Z takimi wąskimi i wysokimi oknami przez całe zycie czułbym się jak w windzie... Pomieszanie materiałow takze się nie broni - jedynie 2 wersja wyglada zachęcająco.
Napisano 18 Październik 200618 l co do architektury, fajne domki, te narożne okna dają radę, szczególnie te na parterze z kołnierzem :] choć te firanki mogłeś sobie w nich podarować bo psują cały klimacior. białe drewno pomiędzy jest świetne, reszta materiałó również, może poza tymi kamieniami :) co do renderów, jestem jeszcze malutki w tych sprawach, ale jak dla mnie, to fajnie sprzedają projekt pozdrawiam
Napisano 19 Październik 200618 l Autor Cug-dzieki.jeszcze nad nimi posiedze:] kozioo-o co chodzi z tym pomieszaniem materialow to jeszcze pozniej pokaze... anouk-juz mi kazali oddawac i biec do drukarni.a ja że nie!..jeszcze piesek musi byc! kondzi0r-firanki testowe.zwykla bitmapa wstawiona w okno.ale chyba lepiej wyglada reflect z eviro... damusTo-aaahhaa! trzba bylo tak od razu:] z te ciapy to direct light z zaznaczonym store direct light.testuje nowe spospby oswietlenia outdor ...ciagle nie moge uzyskac zadowalajacego efektu.ale bede kombinowal dalej. klient sie przerazi jak zobaczy zjazd do garazu w takim ujęciu pozdr. No widzisz.szkoda ze nie napisales tego troche wczesniej.klient sie przerazil i musielismy wciskac ze to taki skrot perspektywiczny O_O
Napisano 28 Październik 200618 l Autor powoli koncze widok z lotu ptaka na osiedle.zeby troche rozroznic budynki niektore z nich zostaly zrobione w innym materiale.pozatym maja rozne wysokosci.v-ray, qmc+lightcache
Napisano 28 Październik 200618 l nie wiem, może dlatego, że jestem trochę pijany teraz - całkiem spoko ten koncept. wymagałby jeszcze trochę dopracowania w detalu, ale nie wieje na maxa tandetą i nudą w jaką moza popaść w takiej bryle i przy użyciu tych materiałów. Wizki też całkiem całkiem. Chyba wszystko oprócz nieba renderowaleś. nie wiem, czy warto było, ale efekt niczego sobie. nie jest to powalający fotoreal, ale przyjemne całkiem
Napisano 30 Październik 200618 l Gdybym pokazał takie rozwiązanie komunikacji mojemu wykładowcy zjechał by mnie równo. Podstawowa rzecz te domki na najbliższym planie powinny byc obsługiwane istniejącą drogą dojazdową od północy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto