Kuba Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 Moja znajomość aplikacji 3D jest raczej marna. O teksturowaniu, normal mapach i renderingu mam blade pojęcie. Jednak podoba mi się idea mini-bitwy, dlatego postanowiłem "spróbować" w niej swoich sił. Piszę to słowo w cudzysłowie, gdyż zdaję sobie sprawę z tego, iż startuję w odrębnej kategorii wagowej poza główną konkurencją :) Czasu zostało jeszcze sporo, więc są szanse stworzenia czegoś przypominającego choć trochę stację będącą tematem tej Mini-Bitwy. Mam nadzieję, że uporam się z tą pracą przed upływem terminu, w międzyczasie muszę tylko dokończyć mapę do Unbound Forces przed upływem deadline'u w przyszły czwartek, wysłać ostatnie propsy do BFP2 i poczytać trochę co i jak z tym 3DS maxem :D W swojej pracy chciałbym przygotować coś nawiązującego do stylistyki kreskówki. A więc przymknięte oko na kształty, proporcje i kolory. Mam nadzieję, że swoimi poczynaniami nie wywołam u nikogo torsji :) Dzisiaj naskrobałem kilka elementów w celu pokazania ogólnego zarysu stacji. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom Mini-Bitwy i zachęcam wszystkich innych do wzięcia w niej udziału :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 no no ..zapowiada sie smakowicie ..choc nie wiem czy te trójkątne wywieszki ..nie zjadaja zbyt duzo poligonów... Pamietaj ze jest na to limit. powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 19 Październik 2006 Autor Share Napisano 19 Październik 2006 Co do tych trójkątów - może uda mi się je zastąpić zwykłym plane'm z teksturą z alfą? Mam jednak nadzieję, że zmieszczę się w wyznaczonym limicie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 no mam wrazenie ze te trojkaciki to wlasnie tylko i wylaczenie plane z alfa - ale mozna by go podzielic na np. kilka 'prostokatow' (w sensie w ramach jednego mesha dorzucic pare edgow) zeby poozniej jakby co sie lepiej odksztalcalo (np. przy wietrze :) ooioaia a przy okazji mozna bedzie zaoszczedzic miejeca na texie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merv_ Napisano 25 Październik 2006 Share Napisano 25 Październik 2006 ładnie ładnie... pokaz bez smoothing groops pliz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 nJedziesz z tym toonem - to jedyna tego typu stacja w tej minibitwie wiec licze na to ze pociagniesz do konca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 4 Listopad 2006 Autor Share Napisano 4 Listopad 2006 Uporałem się z większością przydzielonych mi zadań, także mogłem na chwilę wrócić do mini-bitwy. zasadniczo nie planuję jakiejś szczególnej rozbudowy, postaram się dodać kilka elementów w ramach limitu. Myślę że dystrybutory, parasolowa kasa i restauracj na kółkach jak na pierwszy raz wystarczą :) Zostało jeszcze kilka dni, postaram się więc uporać z oteksturowaniem. Jako że ma to być coś a'la kreskówka, tekstury nie będą naśladować realistycznych :). W malowaniu również jestem zielony, więc jakikolwiek efekt przypominający cokolwiek w moim przypadku będzie zadawalający, hehe. Dołączam dwa screeny + reklamówkę, znaczy się siatkę :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 fajnie, choc te swiatla wydaja sie za okragle, powodzenia. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 8 Listopad 2006 Autor Share Napisano 8 Listopad 2006 Mały update. Po raz pierwszy walczyłem z UV :D W związku z nawiązaniem w pracy do stylistyki kreskówek oraz biorąc pod uwagę moje umiejętności tekstury będą raczej "czyste" i mało skomplikowane :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 9 Listopad 2006 Autor Share Napisano 9 Listopad 2006 Nie jestem pewien czy dam rade skończyć przed upływem terminu, będę więc na bieżąco wrzucał to, co mam. Myślałem że wolnego czasu będzie więcej, a tu mnie gonią z tym i chcą więcej tego :D Zapowiadają się gorące jesienne wieczory, hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 11 Listopad 2006 Autor Share Napisano 11 Listopad 2006 Czas kończyć zabawę. Temat wybrałem jaki wybrałem i nic mądrzejszego już nie wymyślę. Wracam do swoich obowiązków i życzę pozostałym uczestnikom powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 mimo ze to kreskowka samochodzik potrzebuej detalu - drzwi jakies ? wycieraczki na przedniej szybie... dopracuj to prosze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 ofca dobrze pisze... za proste te tekstury (właściwie to ciężko o teksturach mówić, sam płaski kolor). pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 11 Listopad 2006 Autor Share Napisano 11 Listopad 2006 Nigdy wcześniej, no może za jednym wyjątkiem, nie robiłem tekstury do modelu. Zawsze ograniczałem się do tworzenia bryły i przekazywałem ją dalej. Także z większością problemów/zagadnień, spotkałem się po raz pierwszy. Dla mnie największym osiągnięciem było uzyskanie żadanego koloru w miejscu, którym chciałem :) Co do stylistyki, sam sobie związałem ręce już na starcie. Z założenia miała to być prosta kreskówka, czyli kształt plus plama koloru. Z czasem stwierdziłem, że jest to mało ekscytujące, jednak rzadko zdarza mi się rezygnować z podjętych wcześniej założeń. Dlatego w najmniej bolesny sposób doprowadziłem moją własną bitwę do końca. Dalszy trening z teksturami planuję w następnej bitwie, która mam nadzieję wkrótce się odbędzie :D. W związku z goniącymi mnie terminami oficjalnie kończę pracę :) Dzięki za komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 szkoda ze wybrałes kartuny :D bo z detalami o wiele lepiej mogło by to wyglądac i wiecej bys sie nauczył no ale dobrze ze skonczyłeś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 :) Z czasem też zacząłem żałować. Chciałem jednak dociągnąć do założonego końca. Postaram się wystartować w kolejnych Mini-bitwach (jeśli takie będą :) ) i popracować nad czymś poważniejszym :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 dopiero teraz obczailem ta beczuszke ze znakiem 'bio hazard' lol :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 :p hehe. Co do tych kartunów, nie chciałem się porywać na coś, czego nie byłbym w stanie skończyć. Jestem dopiero w maxowym żłobku, pierwszy kontakt z programem 3d miałem jakieś 3 miesiące temu, także naukę zacząłem dość późno :) Tak to jest jak 5 lat studiów siedzi się w książkach, potem pół dnia stoi się przy fotelu a komputer to tylko z doskoku w wolnym czasie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się