Napisano 21 Październik 200618 l renderuje w vray-u 3d max7 co tu mozna poprawic w tej scenie prosze o uwagi !
Napisano 21 Październik 200618 l Popraw troche zawartosc szklanki na lewo,grubosc brzegow na gorze,i cos mi nie odpowiada ze szklanka na prawo za bardzo odbija inne zeczy no okolo,no na ostatek daj lepsze oswietlenie,zmniejsz tez plane z teksturom drewna.Pozdro
Napisano 22 Październik 200618 l Szklaneczki wyglądaja jak kieliszki z uciętymi nóżkami nie chciał bym z nich pić :),brzeg sklanki powinien byc lekko zaokrąglony ,nawet cięte szkło nie ma takiej krawędzi -kąt cięcia i grubość ścianki bardziej pasuje do wazonu na kwiaty. Odbicia na szkle zbyt intensywne ,zwłaszcza na prawej szklance. Oświetlenie i podłoże można też poprawić. Powodzenia
Napisano 22 Październik 200618 l powiększ troche ten płyn w lewej szklance, będzie lepiej wyglądać. Włącz kaustyke i pobaw sie z jej ustawieniami. Prawa szklanka za mocno odbija otoczenie. Oświetlenie daj może VrayLight, to cienie nie będą takie ostre.
Napisano 22 Październik 200618 l Po pierwsze zmień oświetlenie, direct light nie jest tu najlepszym rozwiązaniem. Włącz skylighta i dodaj vraylighty - jeden za kamerą a drugi nad sceną. Zmień teksturę podłoża i dodaj kaustykę. Poza tym to co wyżej.
Napisano 22 Październik 200618 l a mnie sie wydaje ze widzialem tutek z takimi szklankami na jakiejsc stronie... chyba napeno go widzialem :) na po lewej jescze jakos wyglada a tej po prawej chybasie cos stalo... pobaw sie jasnascia hdri i jej polozeniem w scenie moze to cos da.
Napisano 22 Październik 200618 l Oto ten tutek: http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_glass_liquid.htm
Napisano 22 Październik 200618 l Autor dzięki za rady i wskazówki postaram sie niedlugo poprawic i pokaze rezultaty pozdrawiam
Napisano 22 Październik 200618 l rozumiem, że miało być tak: szklanki stoją na drewnianej powierzchni i pada na nie snop światła. ale przez to, że widać jedynie to koło (reszta to zupełna czerń), w pierwszej cvhwili myślałem, że stoją na jakiejś tacy, czy stoliku. reszta nie powinna być tak ciemna. zmniejsz nieco tekstury na tej drewnianej powierzchni, bo za duże.
Napisano 25 Październik 200618 l fajnie by było jakbyś dodał kaustykę i poprawł swiatło(bardziej miękkie powinno być)... co do modeli to moi przedmówcy zauważyli wszystko... PoZdro =)
Napisano 26 Październik 200618 l Przepraszam za mocne słowa ale to jest kicha. Część osób nie ma za grosz samokrytycyzmu. Naprawdę zastanawiasz się co tu można poprawić? Nie czepiam się modelowania choć szklanka rozetnie każde usta. Materiał stołu miał być prawdpopodobnie drewniany ale wcale na taki nie wygląda. Osobiście ja widzę własnie tak drewno kiedy zdejmę z nosa moje okulary. Co to za cienie są???? Szklanka stoi wyraźnie poza osią światła (źródło zdaje się świecić pionowo) a cienie kładą się w kierunku centrum. Dlaczego to coś co odbija sie w szklance nie oświetla stołu a światło dające śliczny teatralny okrąg nie odbija się w szklankach? Myslę, że programiści v-ray złapaliby się za głowy w jaki sposób wykorzystywana jest ich myśl.
Napisano 26 Październik 200618 l Autor heh jak juz pisalem to jest moja pierwsz praca :D nie wiem za bardzo jeszcze co jak sie wykorzystuje ale juz nie bede tego poprawial sproboje cos innego wykmilic dzieki za rady i krytyke :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto