Jump to content

Postac3d : Special Weapons and Tactics


#Pawel

Recommended Posts

Eh daje to bo już nie mam do tego siły... Postać miała być do animacji, chociaż animować nie umiem ale chciałem spróbować. Dałem sobie spokój... Próbowałem riggować udało się ale skasztaniło się przy ustawianiu pose mode. Skończyło się na tym że daje sam model :P LOW poly ofcoz. Co o tym sądzicie ? Przód, tył i siateczka. Blender. Chciałem zaznaczyć że to moja wogóle pierwsza postać więc wiele mogło zostać skopane. Nie robiłem normal mapy bo mi się nie chciało :]

 

Tekstury malowałem sam (GIMP) oprócz twarzy oraz kiesazonki po połowie sam.

swatONE.jpg

 

 

swatTWO.jpg

Link to comment
Share on other sites

Polecam poduczyć się anatomii. Jak się przymknie oczy to ma proporcje dziecka.

 

Skoro to pierwsza postać, to nie jest najgorzej, ale przy następnej polecam więcej czasu spędzić nad referencjami, miałes w ogóle wrzucony jakiś szkic postaci pod spodem? Przyjrzałes się jak są ludzie zbudowani?

 

Nic to, tą postać do kosza i zabieraj się za następną, im więcej ludków zrobisz tym będzie Tobie lepiej szło.

 

Respect za blendera.

Link to comment
Share on other sites

Jak na: pierwszą postać, blendera + gimpa to dla mnie git.

Ogromny plus za używanie tych programów.

Naturalnie proporcje są skopane, może spróbuj przeskalować go trochę na chama? Zmniejszyć głowę, poprzesuwać wertexy.

Ręka ma skopane proporcje przedramie powino być dłuższe.

Acha i krocze z przodu??? Costam się dzieje złego)

buty są za klockowate. Stopy są szersze niż kostki

Ogólnie refki by się przydały:)

Następne będą lepsze:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy