JohnyCa Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Witam! Ponownie zabralem sie za interiorek - ponownie kuchnia. Oczywuscie zupelnie inny klimat. Na razie tylko modele (nie wszystkie) i swiatlo (uproszczone). Zaplanowalem ukonczenie tego projektu w ciagu tygodnia (po 2 - 3 godziny dziennie, na wiecej nie mam czasu). Oceniajcie.
peterr Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Tak ode mnie hmm... mało widać ,bo jest duże zbliżenie ,nie widać całej kuchni [pewnie chcesz pokazać tylko część] ,narazie są proste modele ,nie masz smootha na tym czymś po prawej stronei z tyłu [kosz?]i jak to kosz to chyba za duży.. pozdro i jedź dalej:)
Fargate Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 co ja moge powiedziec... jest bialo :) pomysl ze swiatlem jest ciekawy, ale dozuc jakies swiatelko (slabiutkie) z lewej to troszke rozswietli cienie (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi :P) z modelami to jest tak "minimalistyczno-oszczednie" . pozdro
Orangegraphics Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 No za duż oto z tego powiedziec nie można. Rób dalej;) Tylko błagam, zmień to coś nad piecem (to się okap nazywa, prawda?:D) bo jest tragiczne, i niepraktyczne bo cały zapach by z tego wychodziłzamiast być zasysanym do środka do góry. Temu Okapowi mówimy NIE:D Podoba mi się natomiast kadr, jest torche inny od ogólnej tendencji ostatnio wszystkich "byle ukazać całe pomieszczenie 1 renderem:D "
JohnyCa Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 Witam! Udalo mi sie "prawie" ukonczyc modelowanie. Pojawi sie jeszcze tylko pare drobiazgow - w tym ulepszony "kwiatek". Zaczalem pracowac na shaderami i oswietleniem. Efekty ponizej.
JohnyCa Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 Modelaowanie skonczone za wyjatkiem kwiatka.
tweety Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 ja bym tylko prosił o miejsze rozdziałki renderów i bez tak ostrej kompresji. kompresja zabija cieniowanie i detale. wrzucaj mniejszą rozdzielczość (ok 800px) ale w kompresji JPEG quality 10. Pozdrawiam
Maceo Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Ale pochwalisz się na końcu materiałami i oświetleniem ;)
JohnyCa Napisano 6 Listopad 2006 Autor Napisano 6 Listopad 2006 Ok. tweety: z wielkoscia renderow - moge je pozmniejszac jak sie za wolno pojawiaja - w wyzszej rozdzialce po prostu wiecej maja szczegolow, a kompresje ustawiam na 9. Maceo: wrzuce ale troche pozniej Pinero: scena z zalozenia miala byc bardzo minimalistyczna, to co interesujace mialo pojawic sie dzieki materialom i grze swiatla. Szafki wiszace sa od frontu przeszklone (matowe sklo) - w tej chwili jednak material jeszcze nie jest dopracowany. Kadr raczej pozostanie jaki jest - moze go jedynie poszerze. Anyway...dzieki za rady i opinie. Jak zwykle bardzo mi pomagaja.
chudy Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 nie JohnyCa nie chodzi o to że sie wolno pojawiają. tweetiemu chyba chodziło o to, że obrazek sie nie mieści na ekranie, a mam dość spory, i żeby zobaczyć całość trzeba przewijać, a to źle wpływa na odbiór pracy. Po prostu trudniej ogarnąć całość. Pozdrawiam.
tweety Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 spiesze wyjaśnić: nie zorientowałem się, że oglądałem pracki na win98 i 256 kolorów więc tragedia wyszła u mnie na monitorze :] ale chudy ma rację, ciężej jest takie coś oglądać. o wiele lepiej prezentuje się w niejszej rozdziałce :) ale to tylko takie moje mruczenie ;] ładne światełko ale zastanawiam się jak to wyjdzie po dodaniu materiałów. pwodzenia i czekam na rezultaty :) Pozdrawiam
JohnyCa Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 Zabawiam sie troche z materialami ale to jeszcze nie to o co mi chodzi. Ma byc sterylnie ale nie kosztem realnosci. Na razie jest to co widac ponizej.
chudy Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 chyba nie powinno być widać ściany za tymi przeszklonymi półkami ;]
tweety Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 materiał na kominie od okapu o wiele lepiej prezentował by się na cylindrycznym kształcie. butelka ma nieciekawy materiał, wygląda dość sztucznie. mleczne szyby z piaskowanego szkła powinny działać jak materiał z SSS: opalizować kształtami znajdującymi się za nimi. jaki jest kolor świateł? to vraylihgt czy skylight? Pozdrawiam
satanicus1991 Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 modeliki nawet całkiem fajne, ale nie podoba mi się okap (?). wydaje mi się, że przesadziłeś z refleksyjnością materiałów
JohnyCa Napisano 8 Listopad 2006 Autor Napisano 8 Listopad 2006 chudy: tak to jest oczywiscie do poprawy tweety: rzeczywiscie ksztalt komina ma byc lekko zaokraglony od frontu, butelka to zwykle szklo, bez zadnych bajerow, w scenie jest jedno glowne swiatlo (total white) po prawej stronie i dwa doswietlajace i tworzace refleksy od strony kamery, wszystkie to VrayLight satanicus1991: nad materialami jeszcze pracuje wiec moze cos sie zmieni w temacie "refleksyjnosci"
JohnyCa Napisano 10 Listopad 2006 Autor Napisano 10 Listopad 2006 Troszke popracowalem nad materialami i oswietleniem - przynajmniej czas renderingu skrocil sie dwukrotnie. Jak wam sie podoba podloga?
mirach Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Jak dla mnie wszystko pięknie oprócz podłogi. Dla mnie ona wygląda jak lodowisko z noisem. Więcej błędów pewnie wyłapią ci spece od wizek :)
JohnyCa Napisano 11 Listopad 2006 Autor Napisano 11 Listopad 2006 Malutka zmiana w kompozycji, materialach i oswietleniu :)
patry Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Ogólnie to superancko, tylko ten kwiatek... :/ PS modelowałeś wszystko z głowy czy jakieś projekty masz??
JohnyCa Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 Pinero: sorki...zapomnialem, fronty szuflad sa przesuniete w prawo z powodu uchwytow w szafkach w ciagu po lewej. Z podloga postaram sie jeszcze cos zrobic, calkiem gladka wyglada zbyt idealnie, a z "teksturowym" bumpem za ostra. "Badylki" sie zmienia (chce wydlubac cos w xfrogu), szczegolow postaram sie jeszcze troche dodac ale takich drobnych - kilka detali w kuchence, okapie i szafkach. THX za rady. Touch: w nastepnej wizce :) patry: kwiatek - jak wyzej, modele moje - projekt nie
wooka Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 Mi to troche jedzie BlackRedWhite'em, ale generalnie to całkiem spoko:) Materiały do poprawy. Zwłaszcza podłoga. Nie myślałeś nad czarna albo jakąś ciemną, grafitową może? Pozdrawiam!
JohnyCa Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 Cos w tym BRW jest :) Jak sie uda dam dzis wieczorem update - mysle ze juz koncowego i pracka wedruje do finished.
tweety Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 widziałem ta kuchnię w nowych Czterech Kątach, katalog BRW grupa MODERN line ;) krzaczki przy oknie mają zdecydowanie lepsze a i fuga pomiędzy kafelkami nie jest taka gruba i ciemna jak u ciebie. Pozdrawiam
JohnyCa Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 Powoli zaczynam dochodzic do "strzalu" z materialami. Skoryguje jeszcze tylko te nieszczesne krzaczki i kafelki i to koniec. Dzieki za uwagi. PS: tweety: BRW tez lubie
tadzio Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 A pokaz ustawienia rendera. Beda jeszcze jakies dodatkowe swiatla/lampy?
tadzio Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 A pokaz ustawienia rendera. Beda jeszcze jakies dodatkowe swiatla/lampy? Ogolnie fajnie, ale ten beton troche nie bardzo... Przepraszam za zdublowany post_ prosze moda o usuniecie jednego!!!!!! Dzieki- pozdrawaiam.
JohnyCa Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 Oto ustawienia renderera: Swiatel innych juz nie planuje, moze lekko podkrece te ktore juz sa dla rozjasnienia sceny :) Podloga miala troche zlagodzic sterylnosc sceny.
JohnyCa Napisano 19 Listopad 2006 Autor Napisano 19 Listopad 2006 I to juz chyba bedzie koniec tej wizki. "Badyle" moga byc?
tweety Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 kuchnia BRW jakoś bardziej mi się podobała. nie wiem czemu zrezygnowałeś z gładkiej podlogi. ta jest niepraktyczna bo brud będzie właził w zagłebienia i porowatości. spróbuj też doświetlić front szafki po lewej (tak jak w katalogu) przez co powinieneś uzyskać łagodniejsze światło w pomieszczeniu. Pozdrawiam
peterr Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Hej , postaram sie powytykać to co mi sie nie podoba... po pierwsze podłoga..nie chciał bym mieć w kuchni betonu.. po drugie nie chciałbym mieć małych szfek bez klamek:P złagodzić jednolitość możnaby przez wprowadzenie innych obiektów,nie szarych:) może troche drewna :) chabeź jest fajny pozdro
JohnyCa Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 Sa uchwyty do szafek i gladka podloga - lepiej juz? Troszke wzmocnilem swiatlo. Kolorow innych nie bedzie - przynajmniej nie w tym projekcie. Tak wiec juz go dzisiaj koncze. Dzieki za komentarze.
piksar Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 lepiej, lepiej lekkie doświetlenie zza kamerki by nie zaszkodziło
JohnyCa Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 Piksar probowalem (zreszta sa tam dwa swiatla ktore widac w odbiciach) ale zbyt jasne za mocno rozswietlaja scene i wszystko traci ksztalty i staje sie plaskie jak patelnia.
JohnyCa Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 Wizka jest juz w galerii finished. Dzieki za komentarze i pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się