Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Ponownie zabralem sie za interiorek - ponownie kuchnia. Oczywuscie zupelnie inny klimat. Na razie tylko modele (nie wszystkie) i swiatlo (uproszczone). Zaplanowalem ukonczenie tego projektu w ciagu tygodnia (po 2 - 3 godziny dziennie, na wiecej nie mam czasu). Oceniajcie.

 

whitekitchen011nx6.jpg

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak ode mnie hmm... mało widać ,bo jest duże zbliżenie ,nie widać całej kuchni [pewnie chcesz pokazać tylko część] ,narazie są proste modele ,nie masz smootha na tym czymś po prawej stronei z tyłu [kosz?]i jak to kosz to chyba za duży..

pozdro i jedź dalej:)

Napisano

co ja moge powiedziec... jest bialo :)

 

pomysl ze swiatlem jest ciekawy, ale dozuc jakies swiatelko (slabiutkie) z lewej to troszke rozswietli cienie (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi :P)

z modelami to jest tak "minimalistyczno-oszczednie" .

 

pozdro

Napisano

No za duż oto z tego powiedziec nie można. Rób dalej;) Tylko błagam, zmień to coś nad piecem (to się okap nazywa, prawda?:D) bo jest tragiczne, i niepraktyczne bo cały zapach by z tego wychodziłzamiast być zasysanym do środka do góry. Temu Okapowi mówimy NIE:D Podoba mi się natomiast kadr, jest torche inny od ogólnej tendencji ostatnio wszystkich "byle ukazać całe pomieszczenie 1 renderem:D "

Napisano

Witam! Udalo mi sie "prawie" ukonczyc modelowanie. Pojawi sie jeszcze tylko pare drobiazgow - w tym ulepszony "kwiatek". Zaczalem pracowac na shaderami i oswietleniem. Efekty ponizej.

 

whitekitchen044dq1.jpg

Napisano

ja bym tylko prosił o miejsze rozdziałki renderów i bez tak ostrej kompresji. kompresja zabija cieniowanie i detale. wrzucaj mniejszą rozdzielczość (ok 800px) ale w kompresji JPEG quality 10.

 

Pozdrawiam

Napisano

Ok.

tweety: z wielkoscia renderow - moge je pozmniejszac jak sie za wolno pojawiaja - w wyzszej rozdzialce po prostu wiecej maja szczegolow, a kompresje ustawiam na 9.

Maceo: wrzuce ale troche pozniej

Pinero: scena z zalozenia miala byc bardzo minimalistyczna, to co interesujace mialo pojawic sie dzieki materialom i grze swiatla. Szafki wiszace sa od frontu przeszklone (matowe sklo) - w tej chwili jednak material jeszcze nie jest dopracowany. Kadr raczej pozostanie jaki jest - moze go jedynie poszerze.

Anyway...dzieki za rady i opinie. Jak zwykle bardzo mi pomagaja.

Napisano

nie JohnyCa nie chodzi o to że sie wolno pojawiają. tweetiemu chyba chodziło o to, że obrazek sie nie mieści na ekranie, a mam dość spory, i żeby zobaczyć całość trzeba przewijać, a to źle wpływa na odbiór pracy. Po prostu trudniej ogarnąć całość. Pozdrawiam.

Napisano

spiesze wyjaśnić:

nie zorientowałem się, że oglądałem pracki na win98 i 256 kolorów więc tragedia wyszła u mnie na monitorze :]

ale chudy ma rację, ciężej jest takie coś oglądać. o wiele lepiej prezentuje się w niejszej rozdziałce :)

 

ale to tylko takie moje mruczenie ;]

ładne światełko ale zastanawiam się jak to wyjdzie po dodaniu materiałów.

pwodzenia i czekam na rezultaty :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Zabawiam sie troche z materialami ale to jeszcze nie to o co mi chodzi. Ma byc sterylnie ale nie kosztem realnosci. Na razie jest to co widac ponizej.

 

whitekitchen08resizekk9.jpg

Napisano

materiał na kominie od okapu o wiele lepiej prezentował by się na cylindrycznym kształcie.

butelka ma nieciekawy materiał, wygląda dość sztucznie.

mleczne szyby z piaskowanego szkła powinny działać jak materiał z SSS: opalizować kształtami znajdującymi się za nimi.

 

jaki jest kolor świateł? to vraylihgt czy skylight?

 

Pozdrawiam

Napisano

chudy: tak to jest oczywiscie do poprawy

tweety: rzeczywiscie ksztalt komina ma byc lekko zaokraglony od frontu, butelka to zwykle szklo, bez zadnych bajerow, w scenie jest jedno glowne swiatlo (total white) po prawej stronie i dwa doswietlajace i tworzace refleksy od strony kamery, wszystkie to VrayLight

satanicus1991: nad materialami jeszcze pracuje wiec moze cos sie zmieni w temacie "refleksyjnosci"

Napisano

Jak dla mnie wszystko pięknie oprócz podłogi. Dla mnie ona wygląda jak lodowisko z noisem. Więcej błędów pewnie wyłapią ci spece od wizek :)

Napisano

Pinero: sorki...zapomnialem, fronty szuflad sa przesuniete w prawo z powodu uchwytow w szafkach w ciagu po lewej. Z podloga postaram sie jeszcze cos zrobic, calkiem gladka wyglada zbyt idealnie, a z "teksturowym" bumpem za ostra. "Badylki" sie zmienia (chce wydlubac cos w xfrogu), szczegolow postaram sie jeszcze troche dodac ale takich drobnych - kilka detali w kuchence, okapie i szafkach. THX za rady.

Touch: w nastepnej wizce :)

patry: kwiatek - jak wyzej, modele moje - projekt nie

Napisano

Mi to troche jedzie BlackRedWhite'em, ale generalnie to całkiem spoko:)

 

Materiały do poprawy. Zwłaszcza podłoga. Nie myślałeś nad czarna albo jakąś ciemną, grafitową może?

 

Pozdrawiam!

Napisano

widziałem ta kuchnię w nowych Czterech Kątach, katalog BRW grupa MODERN line ;)

krzaczki przy oknie mają zdecydowanie lepsze a i fuga pomiędzy kafelkami nie jest taka gruba i ciemna jak u ciebie.

 

Pozdrawiam

Napisano

Powoli zaczynam dochodzic do "strzalu" z materialami. Skoryguje jeszcze tylko te nieszczesne krzaczki i kafelki i to koniec. Dzieki za uwagi.

PS: tweety: BRW tez lubie

 

whitekitchen13resizews6.jpg

Napisano

A pokaz ustawienia rendera.

Beda jeszcze jakies dodatkowe swiatla/lampy?

Ogolnie fajnie, ale ten beton troche nie bardzo...

 

Przepraszam za zdublowany post_ prosze moda o usuniecie jednego!!!!!!

 

Dzieki- pozdrawaiam.

Napisano

Oto ustawienia renderera:

 

renderer1su3.jpg

 

renderer2kd6.jpg

 

Swiatel innych juz nie planuje, moze lekko podkrece te ktore juz sa dla rozjasnienia sceny :)

 

Podloga miala troche zlagodzic sterylnosc sceny.

Napisano

kuchnia BRW jakoś bardziej mi się podobała.

nie wiem czemu zrezygnowałeś z gładkiej podlogi. ta jest niepraktyczna bo brud będzie właził w zagłebienia i porowatości.

 

spróbuj też doświetlić front szafki po lewej (tak jak w katalogu) przez co powinieneś uzyskać łagodniejsze światło w pomieszczeniu.

 

Pozdrawiam

Napisano

Hej , postaram sie powytykać to co mi sie nie podoba...

po pierwsze podłoga..nie chciał bym mieć w kuchni betonu..

po drugie nie chciałbym mieć małych szfek bez klamek:P

złagodzić jednolitość możnaby przez wprowadzenie innych obiektów,nie szarych:) może troche drewna :)

chabeź jest fajny

pozdro

Napisano

Sa uchwyty do szafek i gladka podloga - lepiej juz?

Troszke wzmocnilem swiatlo.

Kolorow innych nie bedzie - przynajmniej nie w tym projekcie.

Tak wiec juz go dzisiaj koncze.

Dzieki za komentarze.

 

whitekitchen17resizeiy1.jpg

Napisano

Piksar probowalem (zreszta sa tam dwa swiatla ktore widac w odbiciach) ale zbyt jasne za mocno rozswietlaja scene i wszystko traci ksztalty i staje sie plaskie jak patelnia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności