Napisano 29 Październik 200618 l Witam! Ponownie zabralem sie za interiorek - ponownie kuchnia. Oczywuscie zupelnie inny klimat. Na razie tylko modele (nie wszystkie) i swiatlo (uproszczone). Zaplanowalem ukonczenie tego projektu w ciagu tygodnia (po 2 - 3 godziny dziennie, na wiecej nie mam czasu). Oceniajcie.
Napisano 29 Październik 200618 l Tak ode mnie hmm... mało widać ,bo jest duże zbliżenie ,nie widać całej kuchni [pewnie chcesz pokazać tylko część] ,narazie są proste modele ,nie masz smootha na tym czymś po prawej stronei z tyłu [kosz?]i jak to kosz to chyba za duży.. pozdro i jedź dalej:)
Napisano 30 Październik 200618 l co ja moge powiedziec... jest bialo :) pomysl ze swiatlem jest ciekawy, ale dozuc jakies swiatelko (slabiutkie) z lewej to troszke rozswietli cienie (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi :P) z modelami to jest tak "minimalistyczno-oszczednie" . pozdro
Napisano 30 Październik 200618 l No za duż oto z tego powiedziec nie można. Rób dalej;) Tylko błagam, zmień to coś nad piecem (to się okap nazywa, prawda?:D) bo jest tragiczne, i niepraktyczne bo cały zapach by z tego wychodziłzamiast być zasysanym do środka do góry. Temu Okapowi mówimy NIE:D Podoba mi się natomiast kadr, jest torche inny od ogólnej tendencji ostatnio wszystkich "byle ukazać całe pomieszczenie 1 renderem:D "
Napisano 3 Listopad 200618 l Autor Witam! Udalo mi sie "prawie" ukonczyc modelowanie. Pojawi sie jeszcze tylko pare drobiazgow - w tym ulepszony "kwiatek". Zaczalem pracowac na shaderami i oswietleniem. Efekty ponizej.
Napisano 4 Listopad 200618 l ja bym tylko prosił o miejsze rozdziałki renderów i bez tak ostrej kompresji. kompresja zabija cieniowanie i detale. wrzucaj mniejszą rozdzielczość (ok 800px) ale w kompresji JPEG quality 10. Pozdrawiam
Napisano 6 Listopad 200618 l Autor Ok. tweety: z wielkoscia renderow - moge je pozmniejszac jak sie za wolno pojawiaja - w wyzszej rozdzialce po prostu wiecej maja szczegolow, a kompresje ustawiam na 9. Maceo: wrzuce ale troche pozniej Pinero: scena z zalozenia miala byc bardzo minimalistyczna, to co interesujace mialo pojawic sie dzieki materialom i grze swiatla. Szafki wiszace sa od frontu przeszklone (matowe sklo) - w tej chwili jednak material jeszcze nie jest dopracowany. Kadr raczej pozostanie jaki jest - moze go jedynie poszerze. Anyway...dzieki za rady i opinie. Jak zwykle bardzo mi pomagaja.
Napisano 7 Listopad 200618 l nie JohnyCa nie chodzi o to że sie wolno pojawiają. tweetiemu chyba chodziło o to, że obrazek sie nie mieści na ekranie, a mam dość spory, i żeby zobaczyć całość trzeba przewijać, a to źle wpływa na odbiór pracy. Po prostu trudniej ogarnąć całość. Pozdrawiam.
Napisano 7 Listopad 200618 l spiesze wyjaśnić: nie zorientowałem się, że oglądałem pracki na win98 i 256 kolorów więc tragedia wyszła u mnie na monitorze :] ale chudy ma rację, ciężej jest takie coś oglądać. o wiele lepiej prezentuje się w niejszej rozdziałce :) ale to tylko takie moje mruczenie ;] ładne światełko ale zastanawiam się jak to wyjdzie po dodaniu materiałów. pwodzenia i czekam na rezultaty :) Pozdrawiam
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor Zabawiam sie troche z materialami ale to jeszcze nie to o co mi chodzi. Ma byc sterylnie ale nie kosztem realnosci. Na razie jest to co widac ponizej.
Napisano 7 Listopad 200618 l materiał na kominie od okapu o wiele lepiej prezentował by się na cylindrycznym kształcie. butelka ma nieciekawy materiał, wygląda dość sztucznie. mleczne szyby z piaskowanego szkła powinny działać jak materiał z SSS: opalizować kształtami znajdującymi się za nimi. jaki jest kolor świateł? to vraylihgt czy skylight? Pozdrawiam
Napisano 8 Listopad 200618 l modeliki nawet całkiem fajne, ale nie podoba mi się okap (?). wydaje mi się, że przesadziłeś z refleksyjnością materiałów
Napisano 8 Listopad 200618 l Autor chudy: tak to jest oczywiscie do poprawy tweety: rzeczywiscie ksztalt komina ma byc lekko zaokraglony od frontu, butelka to zwykle szklo, bez zadnych bajerow, w scenie jest jedno glowne swiatlo (total white) po prawej stronie i dwa doswietlajace i tworzace refleksy od strony kamery, wszystkie to VrayLight satanicus1991: nad materialami jeszcze pracuje wiec moze cos sie zmieni w temacie "refleksyjnosci"
Napisano 10 Listopad 200618 l Autor Troszke popracowalem nad materialami i oswietleniem - przynajmniej czas renderingu skrocil sie dwukrotnie. Jak wam sie podoba podloga?
Napisano 10 Listopad 200618 l Jak dla mnie wszystko pięknie oprócz podłogi. Dla mnie ona wygląda jak lodowisko z noisem. Więcej błędów pewnie wyłapią ci spece od wizek :)
Napisano 12 Listopad 200618 l Ogólnie to superancko, tylko ten kwiatek... :/ PS modelowałeś wszystko z głowy czy jakieś projekty masz??
Napisano 12 Listopad 200618 l Autor Pinero: sorki...zapomnialem, fronty szuflad sa przesuniete w prawo z powodu uchwytow w szafkach w ciagu po lewej. Z podloga postaram sie jeszcze cos zrobic, calkiem gladka wyglada zbyt idealnie, a z "teksturowym" bumpem za ostra. "Badylki" sie zmienia (chce wydlubac cos w xfrogu), szczegolow postaram sie jeszcze troche dodac ale takich drobnych - kilka detali w kuchence, okapie i szafkach. THX za rady. Touch: w nastepnej wizce :) patry: kwiatek - jak wyzej, modele moje - projekt nie
Napisano 13 Listopad 200618 l Mi to troche jedzie BlackRedWhite'em, ale generalnie to całkiem spoko:) Materiały do poprawy. Zwłaszcza podłoga. Nie myślałeś nad czarna albo jakąś ciemną, grafitową może? Pozdrawiam!
Napisano 17 Listopad 200618 l Autor Cos w tym BRW jest :) Jak sie uda dam dzis wieczorem update - mysle ze juz koncowego i pracka wedruje do finished.
Napisano 17 Listopad 200618 l widziałem ta kuchnię w nowych Czterech Kątach, katalog BRW grupa MODERN line ;) krzaczki przy oknie mają zdecydowanie lepsze a i fuga pomiędzy kafelkami nie jest taka gruba i ciemna jak u ciebie. Pozdrawiam
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor Powoli zaczynam dochodzic do "strzalu" z materialami. Skoryguje jeszcze tylko te nieszczesne krzaczki i kafelki i to koniec. Dzieki za uwagi. PS: tweety: BRW tez lubie
Napisano 18 Listopad 200618 l A pokaz ustawienia rendera. Beda jeszcze jakies dodatkowe swiatla/lampy?
Napisano 18 Listopad 200618 l A pokaz ustawienia rendera. Beda jeszcze jakies dodatkowe swiatla/lampy? Ogolnie fajnie, ale ten beton troche nie bardzo... Przepraszam za zdublowany post_ prosze moda o usuniecie jednego!!!!!! Dzieki- pozdrawaiam.
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor Oto ustawienia renderera: Swiatel innych juz nie planuje, moze lekko podkrece te ktore juz sa dla rozjasnienia sceny :) Podloga miala troche zlagodzic sterylnosc sceny.
Napisano 19 Listopad 200618 l kuchnia BRW jakoś bardziej mi się podobała. nie wiem czemu zrezygnowałeś z gładkiej podlogi. ta jest niepraktyczna bo brud będzie właził w zagłebienia i porowatości. spróbuj też doświetlić front szafki po lewej (tak jak w katalogu) przez co powinieneś uzyskać łagodniejsze światło w pomieszczeniu. Pozdrawiam
Napisano 19 Listopad 200618 l Hej , postaram sie powytykać to co mi sie nie podoba... po pierwsze podłoga..nie chciał bym mieć w kuchni betonu.. po drugie nie chciałbym mieć małych szfek bez klamek:P złagodzić jednolitość możnaby przez wprowadzenie innych obiektów,nie szarych:) może troche drewna :) chabeź jest fajny pozdro
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor Sa uchwyty do szafek i gladka podloga - lepiej juz? Troszke wzmocnilem swiatlo. Kolorow innych nie bedzie - przynajmniej nie w tym projekcie. Tak wiec juz go dzisiaj koncze. Dzieki za komentarze.
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor Piksar probowalem (zreszta sa tam dwa swiatla ktore widac w odbiciach) ale zbyt jasne za mocno rozswietlaja scene i wszystko traci ksztalty i staje sie plaskie jak patelnia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto