Repciu Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 skad mozna wziasc texture do dyni, bawilem sie troche z opcja noise ale jakos to nie wyglada tak jak trzeba, wyszla mi raczej skora pomaranczy
zeet Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Najprościej niezależnie od softu ,fotka dyni w jak najwyższej rozdzielczości, z fotki robisz teksturę i bump mapkę. Jakieś 20 min pracy
Repciu Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 uzywam 3 dmax 7 vray albo mental ray ,
Leleń Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 w vrayu zrobisz texture, pozniej ja w photoshopie wyrenderuj... tu masz zdjecia http://images.google.pl/images?q=pumpkin&svnum=10&hl=pl&lr=&sa=G&imgsz=xxlarge wez je do photoshopa wrzuc, zrob mapowanie na dyni, wrzuc je do photoshopa i tam wedlug mapowania zrob texture z zdjecia, oool jee...
Repciu Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 ok a co to mapowanie ?? jaki rozmiar ma miec ta tkestura zeby byla ladnie widoczna w maxie, jak w vrayu teksture ? jaka opcje uzyc
mirach Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 Na te jak równiez inne pytania odpowie ci google, reference ewentualnie przeszukanie tego forum. Nie chce być niemiły, ale poeksperymentuj troche, poczytaj bo materiałów na sieci jest masa. A wymaganie żeby ludzie poświęcali swój czas na tłumaczenie tobie podstaw które mozna znaleść na sieci w mniej niż 5 minut jest jak dla mnie okazywaniem braku szacunku. Ale żeby nie było że tak tylko marudze: ad1 - jest to ustalanie w jaki sposob tekstura jest umieszczona na obiekcie ad2 - zaleznie od rozmiaru koncowego renderu ad3 - że tak powiem... leleń cię w konia robi :D ale nie do końca, bo możesz bakować tekstury w vrayu ad4 - wielu różnych. pozdrawiam Mirach
Repciu Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 o takie mapowanie chodzilo czy nie za bardzo ?
Repciu Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 co mozna z tym zrobic jeszcze ciekawego? co dodac zeby wygladalo bardziej realistycznie ?
Liber Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 na http://www.vray-materials.de był jakiś materiał dyni do vray-a.
Repciu Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 sciagnalem ten plik on jest w formacie *.mat jak go otowrzyc w 3d maxie probowalem w ten sposob: - z material editor wzialem get material G - pojawilo sie okno i tam wzialem mtl Lbirary - anstepni open file i wybralem ten plik ale nic sie nie pokazalo jak to otworzyc ?
Repciu Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 spoko juz chyba doszedlem juz mi sie renderruje ale strasznie dlugo to idzie
Repciu Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 otowrzylem ten material ale dziwnie on wyglada juz ten moj bardziej mi sie podoba albo cos zle robie moze ktos sprawdzic ten material?
hcpiter Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 sprawdziłem ten shader i wszystko było good nie wiem co jest u ciebie, byc moze zle mapowanie, no i oczywiscie bez dobrego studia sie nie obejdzie tzn render i oswietlenie !
Repciu Napisano 5 Listopad 2006 Autor Napisano 5 Listopad 2006 złe mapowanie to znaczy ? bo mam wybrane z modyfikator UVW modifier i ustawione mapowanie na box
Repciu Napisano 5 Listopad 2006 Autor Napisano 5 Listopad 2006 czy moge zobaczyc screena jak to wyglada po renderingu i najlepiej jakie ustawienia maja byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się