Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

skad mozna wziasc texture do dyni, bawilem sie troche z opcja noise ale jakos to nie wyglada tak jak trzeba, wyszla mi raczej skora pomaranczy

dyniaki5.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najprościej niezależnie od softu ,fotka dyni w jak najwyższej rozdzielczości,

z fotki robisz teksturę i bump mapkę.

Jakieś 20 min pracy

95ac3346b1562a98m.jpg

Napisano
  • Autor

ok a co to mapowanie ?? jaki rozmiar ma miec ta tkestura zeby byla ladnie widoczna w maxie, jak w vrayu teksture ? jaka opcje uzyc

Napisano

Na te jak równiez inne pytania odpowie ci google, reference ewentualnie przeszukanie tego forum. Nie chce być niemiły, ale poeksperymentuj troche, poczytaj bo materiałów na sieci jest masa. A wymaganie żeby ludzie poświęcali swój czas na tłumaczenie tobie podstaw które mozna znaleść na sieci w mniej niż 5 minut jest jak dla mnie okazywaniem braku szacunku.

 

Ale żeby nie było że tak tylko marudze:

 

ad1 - jest to ustalanie w jaki sposob tekstura jest umieszczona na obiekcie

ad2 - zaleznie od rozmiaru koncowego renderu

ad3 - że tak powiem... leleń cię w konia robi :D ale nie do końca, bo możesz bakować tekstury w vrayu

ad4 - wielu różnych.

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano
  • Autor

co mozna z tym zrobic jeszcze ciekawego? co dodac zeby wygladalo bardziej realistycznie ?

Napisano
  • Autor

sciagnalem ten plik on jest w formacie *.mat jak go otowrzyc w 3d maxie probowalem w ten sposob:

- z material editor wzialem get material G

- pojawilo sie okno i tam wzialem mtl Lbirary

- anstepni open file i wybralem ten plik ale nic sie nie pokazalo

jak to otworzyc ?

Napisano
  • Autor

spoko juz chyba doszedlem juz mi sie renderruje ale strasznie dlugo to idzie

Napisano
  • Autor

dynia3ms4.jpg

otowrzylem ten material ale dziwnie on wyglada juz ten moj bardziej mi sie podoba albo cos zle robie moze ktos sprawdzic ten material?

Napisano

sprawdziłem ten shader i wszystko było good nie wiem co jest u ciebie, byc moze zle mapowanie, no i oczywiscie bez dobrego studia sie nie obejdzie tzn render i oswietlenie !

Napisano
  • Autor

złe mapowanie to znaczy ? bo mam wybrane z modyfikator UVW modifier i ustawione mapowanie na box

Napisano
  • Autor

czy moge zobaczyc screena jak to wyglada po renderingu i najlepiej jakie ustawienia maja byc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności