Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najprościej niezależnie od softu ,fotka dyni w jak najwyższej rozdzielczości,

z fotki robisz teksturę i bump mapkę.

Jakieś 20 min pracy

95ac3346b1562a98m.jpg

Napisano

Na te jak równiez inne pytania odpowie ci google, reference ewentualnie przeszukanie tego forum. Nie chce być niemiły, ale poeksperymentuj troche, poczytaj bo materiałów na sieci jest masa. A wymaganie żeby ludzie poświęcali swój czas na tłumaczenie tobie podstaw które mozna znaleść na sieci w mniej niż 5 minut jest jak dla mnie okazywaniem braku szacunku.

 

Ale żeby nie było że tak tylko marudze:

 

ad1 - jest to ustalanie w jaki sposob tekstura jest umieszczona na obiekcie

ad2 - zaleznie od rozmiaru koncowego renderu

ad3 - że tak powiem... leleń cię w konia robi :D ale nie do końca, bo możesz bakować tekstury w vrayu

ad4 - wielu różnych.

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

sciagnalem ten plik on jest w formacie *.mat jak go otowrzyc w 3d maxie probowalem w ten sposob:

- z material editor wzialem get material G

- pojawilo sie okno i tam wzialem mtl Lbirary

- anstepni open file i wybralem ten plik ale nic sie nie pokazalo

jak to otworzyc ?

Napisano

sprawdziłem ten shader i wszystko było good nie wiem co jest u ciebie, byc moze zle mapowanie, no i oczywiscie bez dobrego studia sie nie obejdzie tzn render i oswietlenie !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności