Napisano 31 Październik 200618 l skad mozna wziasc texture do dyni, bawilem sie troche z opcja noise ale jakos to nie wyglada tak jak trzeba, wyszla mi raczej skora pomaranczy
Napisano 1 Listopad 200618 l Najprościej niezależnie od softu ,fotka dyni w jak najwyższej rozdzielczości, z fotki robisz teksturę i bump mapkę. Jakieś 20 min pracy
Napisano 3 Listopad 200618 l w vrayu zrobisz texture, pozniej ja w photoshopie wyrenderuj... tu masz zdjecia http://images.google.pl/images?q=pumpkin&svnum=10&hl=pl&lr=&sa=G&imgsz=xxlarge wez je do photoshopa wrzuc, zrob mapowanie na dyni, wrzuc je do photoshopa i tam wedlug mapowania zrob texture z zdjecia, oool jee...
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor ok a co to mapowanie ?? jaki rozmiar ma miec ta tkestura zeby byla ladnie widoczna w maxie, jak w vrayu teksture ? jaka opcje uzyc
Napisano 4 Listopad 200618 l Na te jak równiez inne pytania odpowie ci google, reference ewentualnie przeszukanie tego forum. Nie chce być niemiły, ale poeksperymentuj troche, poczytaj bo materiałów na sieci jest masa. A wymaganie żeby ludzie poświęcali swój czas na tłumaczenie tobie podstaw które mozna znaleść na sieci w mniej niż 5 minut jest jak dla mnie okazywaniem braku szacunku. Ale żeby nie było że tak tylko marudze: ad1 - jest to ustalanie w jaki sposob tekstura jest umieszczona na obiekcie ad2 - zaleznie od rozmiaru koncowego renderu ad3 - że tak powiem... leleń cię w konia robi :D ale nie do końca, bo możesz bakować tekstury w vrayu ad4 - wielu różnych. pozdrawiam Mirach
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor co mozna z tym zrobic jeszcze ciekawego? co dodac zeby wygladalo bardziej realistycznie ?
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor sciagnalem ten plik on jest w formacie *.mat jak go otowrzyc w 3d maxie probowalem w ten sposob: - z material editor wzialem get material G - pojawilo sie okno i tam wzialem mtl Lbirary - anstepni open file i wybralem ten plik ale nic sie nie pokazalo jak to otworzyc ?
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor spoko juz chyba doszedlem juz mi sie renderruje ale strasznie dlugo to idzie
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor otowrzylem ten material ale dziwnie on wyglada juz ten moj bardziej mi sie podoba albo cos zle robie moze ktos sprawdzic ten material?
Napisano 5 Listopad 200618 l sprawdziłem ten shader i wszystko było good nie wiem co jest u ciebie, byc moze zle mapowanie, no i oczywiscie bez dobrego studia sie nie obejdzie tzn render i oswietlenie !
Napisano 5 Listopad 200618 l Autor złe mapowanie to znaczy ? bo mam wybrane z modyfikator UVW modifier i ustawione mapowanie na box
Napisano 5 Listopad 200618 l Autor czy moge zobaczyc screena jak to wyglada po renderingu i najlepiej jakie ustawienia maja byc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto