Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

Robie wizualizacje domku jednorodzinnego i chcialem zrobic dachówki w taki sposób, aby kazda byla osobnym elementem, ale Max za bardzo zamula. Mam teraz pytanie, czy jest taki sposb, zeby wszystkie dachóweczki polaczyc naraz w jeden obiekt ?

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz dachówke, prawym klawiszem, convert to editable poly, przycisk np 1 na klawiaturze, opcja Attach(prawy panel - tam gdzie modyfikatory, extrude itd) - z listy wybierz reszte dachówek.

Napisano

robie za pomoca array przeksztalcam z extrude na poly i attachuje, ale mam pare tysiecy tych dachowek, dlatego jak robie wszystko na raz, to komp po prostu staje, ale nie ma sie co dziwic, jak sie ma 512 ramu :(

Napisano

pytałeś jak połączyć dachówki z sobą a nie jak to upchnąć w scenie :) zaznacz dachówki, prawy klawisz, properties, zaznacz opcję display as box albo możesz kupić 2x512 ddr i powinno starczyc na początek.

Napisano

ehhh padl !!! niestety nei wyszlo z laczeniem pojedynczych dachowek w jedna wielka grupe. mam pytanie, czy ma ktos moze displace map do zwyklej karpiowki ?? albo jakies wskazowki, ajk taka mape zrobic samemu ? pozdro

Napisano

namaluj sobie gradientami w photoshopie ... gdzieś tam 3-5 minut powinno wystarczyć łącznie z uruchamianiem phshopa. tam gdzie ciemniej to niżej a tam gdzie jaśniej to wyżej na mapie.

jest jeszcze sposób ultra przesadzony ... ustaw camera prostopadle do połaci z dachówek ... wystarczą mały kawałek ... daj ortographic projection camerze aby nie mieć zbiegu perspektywicznego ... potem w opcjach rendera scanline przchodzisz do zakładki RENDER ELEMENTS i wybierasz Z deptch czy też Z buffor jakoś tak ... i po dostrojeniu odległości powinien Ci wypluć idealną mapę głębokości którą możesz wrzucić na displacement .

hogwh




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności