BARTUS000 Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 chciałem zacząć modelować samochód i nie wiem jak prawidłowo nałożyć materiał na plane(rzyty front top...) bo jak nakładam np na front to przód samochodu jest np zniekształcony. w photoshopie na rules jest napisane 14 i 8.5, w maya tworze plane 1 na 1 potem skaluje 14 i 8.5. i jest nieprawidłowo nie chce kożystać ze scal tool bo na oko bądzie nie dokładnie proszę o pomoc;)
Destroyer Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 w menu create masz przy obiektach po prawej takie boxy kliknij przy plane i tam podaj wielkość jaką chcesz
BARTUS000 Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 ale to na to samo wychodzi nawet jest jeszcze gorzej bo nie widać całego obrazka(bez szyby jest ) i taki spłaszczony
piotrek Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Mając już tego plane'a, otwórz Channel Editor i tam w nodzie polyePlane masz wymiary height, weight.
BARTUS000 Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 ja właśnie wpisywałem te wymiary w channel editor
BARTUS000 Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 chyba rozwiązałem problem wydaje mi się że może nie podawałem dokładnych rozmiarów bo źle miałem ustawione rules w photoshopie
Ajgor Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Najlepszy sposob to stworzyc trzy kwadratowe grafiki 2D o identycznych rozmiarach i na nie nalozyc w Photoshopie rzuty. I to idealnie wyposrodkowane. A pozniej w Majce tworzysz trzy kwadratowe plane'y i na nie nakladasz te grafiki. W ten sposob najlatwiej poustawiac referencje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się