Skocz do zawartości

początek modelowania samochodu(rzuty)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

chciałem zacząć modelować samochód i nie wiem jak prawidłowo nałożyć materiał na plane(rzyty front top...) bo jak nakładam np na front to przód samochodu jest np zniekształcony. w photoshopie na rules jest napisane 14 i 8.5, w maya tworze plane 1 na 1 potem skaluje 14 i 8.5. i jest nieprawidłowo nie chce kożystać ze scal tool bo na oko bądzie nie dokładnie proszę o pomoc;)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepszy sposob to stworzyc trzy kwadratowe grafiki 2D o identycznych rozmiarach i na nie nalozyc w Photoshopie rzuty. I to idealnie wyposrodkowane. A pozniej w Majce tworzysz trzy kwadratowe plane'y i na nie nakladasz te grafiki. W ten sposob najlatwiej poustawiac referencje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności