Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chciałem zacząć modelować samochód i nie wiem jak prawidłowo nałożyć materiał na plane(rzyty front top...) bo jak nakładam np na front to przód samochodu jest np zniekształcony. w photoshopie na rules jest napisane 14 i 8.5, w maya tworze plane 1 na 1 potem skaluje 14 i 8.5. i jest nieprawidłowo nie chce kożystać ze scal tool bo na oko bądzie nie dokładnie proszę o pomoc;)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ale to na to samo wychodzi nawet jest jeszcze gorzej bo nie widać całego obrazka(bez szyby jest ) i taki spłaszczony

Napisano

Mając już tego plane'a, otwórz Channel Editor i tam w nodzie polyePlane masz wymiary height, weight.

Napisano
  • Autor

chyba rozwiązałem problem wydaje mi się że może nie podawałem dokładnych rozmiarów bo źle miałem ustawione rules w photoshopie

Napisano

Najlepszy sposob to stworzyc trzy kwadratowe grafiki 2D o identycznych rozmiarach i na nie nalozyc w Photoshopie rzuty. I to idealnie wyposrodkowane. A pozniej w Majce tworzysz trzy kwadratowe plane'y i na nie nakladasz te grafiki. W ten sposob najlatwiej poustawiac referencje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności