Napisano 7 Listopad 200618 l chciałem zacząć modelować samochód i nie wiem jak prawidłowo nałożyć materiał na plane(rzyty front top...) bo jak nakładam np na front to przód samochodu jest np zniekształcony. w photoshopie na rules jest napisane 14 i 8.5, w maya tworze plane 1 na 1 potem skaluje 14 i 8.5. i jest nieprawidłowo nie chce kożystać ze scal tool bo na oko bądzie nie dokładnie proszę o pomoc;)
Napisano 7 Listopad 200618 l w menu create masz przy obiektach po prawej takie boxy kliknij przy plane i tam podaj wielkość jaką chcesz
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor ale to na to samo wychodzi nawet jest jeszcze gorzej bo nie widać całego obrazka(bez szyby jest ) i taki spłaszczony
Napisano 7 Listopad 200618 l Mając już tego plane'a, otwórz Channel Editor i tam w nodzie polyePlane masz wymiary height, weight.
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor chyba rozwiązałem problem wydaje mi się że może nie podawałem dokładnych rozmiarów bo źle miałem ustawione rules w photoshopie
Napisano 19 Listopad 200618 l Najlepszy sposob to stworzyc trzy kwadratowe grafiki 2D o identycznych rozmiarach i na nie nalozyc w Photoshopie rzuty. I to idealnie wyposrodkowane. A pozniej w Majce tworzysz trzy kwadratowe plane'y i na nie nakladasz te grafiki. W ten sposob najlatwiej poustawiac referencje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto