obsydian1000 Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Czy plik autocad da się otworzyć w 3dsmax?
Ania Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 .dwg nie, ale można z autocada eksportować np. poprzez .3ds
maczadza Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 DWG jak najbardziej W max’ie 8 z sp3 z realDWG nawet wersję dwg 2007 i to na przeróżniaste sposoby, można dołączyć taki plik do sceny poprzez FileLink’a (gdy importujemy plik z architectural desktop lub revita i zależy nam na zachowaniu materiałów i mapowań ustawionych w tychże programach) lub po prostu przez zwykły import dwg, wtedy musimy sobie poustawiać różne parametry w kreatorze importu ( gęstość siatki, automatyczne weld’owanie, warstwy które chcemy zaimportować itp. itd.)
Yarek68 Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Czy jest jakaś metoda na poprawienie okrągłości w importowanych bryłach z acada do 3dmaxa? Np. importując cylinder, nie jest on okrągły tylko lekko kanciasty, podobnie jest z torusem, sferą itp. Może ktoś już miał ten problem i sobie z nim poradził? Rysuję meble w pracy academ, a "wizualizuję" je w 3dmaxie.
el_presidente Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Czy jest jakaś metoda na poprawienie okrągłości w importowanych bryłach z acada do 3dmaxa? Np. importując cylinder, nie jest on okrągły tylko lekko kanciasty, podobnie jest z torusem, sferą itp. Może ktoś już miał ten problem i sobie z nim poradził? Rysuję meble w pracy academ, a "wizualizuję" je w 3dmaxie. Rysuj polilinią, albo potem "weld" na vertexach. Bo normalnie to tworzy ci się seria odcinków zamiast jednej linii.
Yarek68 Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Rysuj polilinią, albo potem "weld" na vertexach. Bo normalnie to tworzy ci się seria odcinków zamiast jednej linii. ... ale jak polilinią narysować bryłę albo inny skomplikowany trójwymiarowy obiekt? Dobrym wyjściem byłoby wygładzenie zaimortowanego obiektu z acada w 3dmaxie, np. poprzez zwiększenie ilości segmentów. Tylko czy to jest możliwe?
SUPER_OkO Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 edit mash - zaznacz wszystkie polygony - walnij w AUTO smoth i masz
tadzio Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Generalnie kicha z tym exporetm jest straszna... Wszystko rozwalone na kawaleczki. Weldowac trza... ;-(
sob Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Generalnie kicha z tym exporetm jest straszna... Wszystko rozwalone na kawaleczki. Weldowac trza... ;-( A co za filozofia z tym weldowaniem?
tadzio Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Nie chodzi o filozofie tylko kompatybilnosc plikow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się