polka dot Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 hi :) proszę o pomysły jak wymodelować taką chmurkowatogąbkę. w oryginale jest z jakiegoś fiberwłókna. do miliona poly :) obiekt musi mieć również głębokość bo wrzucę na to sss. i z przeprosinami dla artysty bo chyba uciąłem mu nazwisko w połowie ;) pozdrawiam
DraB Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 Hehe... hmm może jakis crazy displacement tu jest poterzebny :) BTW co to jest sss.? (nie smiac sie :P )
nielot007 Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 ja widze jedno rozwiazanie zbrush :) robisz baze w maxie i jedziesz w zbrushu albo robisz w maxie masz tam tez brushe wiec powinno wyjsc :) w poly robisz podstawowy ksztalt dajesz duzo poly uzywasz soft selection przesuwasz vertesy dajesz ms'a i tak w kolko az osiagniesz zamierzony efekt :) troche roboty z tym jest :) pozdro pozdro
Bacry Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 displace może być, ważniejsze od tego jak wymodelowane jest raczej to jak zrenderowane. Możesz zastosować afterburna robi naprawdę ładne chmury.
Leleń Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 o tak tak, ja rowniez polecam afterburna, albo tego no pyrocluster chyba. pzdr
polka dot Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 po temacie, pomógł mi kozioo. dzięki wszystkim :)
polka dot Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 jeszcze nie zrobiłem. kombinacja modelingu i displacementu :)
Rekomendowane odpowiedzi