Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hi :)

 

proszę o pomysły jak wymodelować taką chmurkowatogąbkę. w oryginale jest z jakiegoś fiberwłókna. do miliona poly :) obiekt musi mieć również głębokość bo wrzucę na to sss. i z przeprosinami dla artysty bo chyba uciąłem mu nazwisko w połowie ;)

 

yoxt1.jpg

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe... hmm może jakis crazy displacement tu jest poterzebny :) BTW co to jest sss.? (nie smiac sie :P )

Napisano

ja widze jedno rozwiazanie

zbrush :) robisz baze w maxie i jedziesz w zbrushu

albo robisz w maxie masz tam tez brushe wiec powinno wyjsc :)

w poly robisz podstawowy ksztalt dajesz duzo poly uzywasz soft selection przesuwasz vertesy dajesz ms'a i tak w kolko az osiagniesz zamierzony efekt :)

troche roboty z tym jest :)

pozdro

pozdro

Napisano

displace może być, ważniejsze od tego jak wymodelowane jest raczej to jak zrenderowane. Możesz zastosować afterburna robi naprawdę ładne chmury.

Napisano

o tak tak, ja rowniez polecam afterburna, albo tego no pyrocluster chyba. pzdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności