Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 7,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Konras -> to wiązanie jest po dobrej stronie, bo jakby miało być po tej drugiej to musiało by się nakładać ze szwem tekstury ;) Zresztą chciałem żeby było widoczne :)

 

Por@szek -> dzięki, tak faktycznie lepiej wygląda :)

 

KONIEC:

32ik6.jpg

 

To była fajna bitewka, dzięki wszystkim za komentarze :)

 

pozdrawiam

Napisano

;) ziom ponizej oczekiwan,

buuuuu, -> slaba textura skory, slabe proporcje: glowa, ramiona, kolana, KAPCIE, slabe wykonanie techniczne wlosow :o stary, a alpha??? nie kapuje tego- ok masz plany przygotowane ale czemu nie zrobiles im normalnej wloskowej alphy??? ogolnie to textora ciemnego ubranka i normal mapa moga byc ...stac Cie bylo na wiecej.

Napisano

ogólnie jest przyzwoicie, byłoby jeszcze lepjej gdyby nie 3 trochę razące elementy:

włosy i i ch powtazalność, oczy zbyt płaskie brak im głebi no i te nogi od kolan w dół ;), mozna by jeszcze zmienic kolorystykę tych bransolet na rękach co by nie byla taka jak tuniki

Napisano

Ziomuś mam nadzieję że nie obrazisz na mnie za te wczesniejsze i kolejne uwagi ;), przy texturze koloru napewno się za bardzo nienapracowałes :D, w sumie mozan to bylo rozwiązac tak: jako ze postac ogolnie nie posiada jakis specjalnych niesymetrycznosci mozna bylo nalozyc elementy ciala i część skorkowych pasów na siebie dzieki temu na texutrze koloru mógłbyś wyciągnac więcej detalu typu babrochy, lekko zaznaczone mięsnie jakies inne smaczki i byłby wszystko wyrazniejsze, oczy to nie ma sie co certolic i z foty trza bylo pojechac i co by byl wyrazny rysunek zrobic jako duzy elemnet nawet w miejscu tej czarnej plamy, tam gdzie są te "skarpety" tez mozna cos podmalowac co by bylo bardziej zaznaczone, przydaloby sie troche tez zdesaturawac calosć a przynajmniej partie pasów, mogłby by być przez to ciekawsze, ale to juz trzeba poeksperymentować :) na renderze tych mirrowych szwóch nie byłoby tak bardzo widać, samo roziwazanie nakladania siatek i wyapalania w zbrushu mozna przeprwadzic w ten sposob ze w maxie masz model z nalozonymi polowkami na siebie wrzucasz unwarpa znazaczas polowe obiektu przesowasz i minimalizusz tą polowe siakti , moze byc bardzo malutka i umieszczasz w wolnym miejscu , exportujesz model do obj, w maxie wywlasz tego unwarapa, w z brushu wypasz normala i po wrzuceniue na modle w maxie nie ma zadnych gili ktore wychodzą gdy model jest wyexportowany z nalozoną siatką, ameryki nie odkrylem ale doszedlem do tego sam moze Ci się przyda i komus innemu tez

 

pozdro

 

edit te ostanie slowa tyczą sie sytuacji tzw podmianki modelu do wypalenia normala w trybie projection

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności