Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Konras -> to wiązanie jest po dobrej stronie, bo jakby miało być po tej drugiej to musiało by się nakładać ze szwem tekstury ;) Zresztą chciałem żeby było widoczne :)

 

Por@szek -> dzięki, tak faktycznie lepiej wygląda :)

 

KONIEC:

32ik6.jpg

 

To była fajna bitewka, dzięki wszystkim za komentarze :)

 

pozdrawiam

Napisano

;) ziom ponizej oczekiwan,

buuuuu, -> slaba textura skory, slabe proporcje: glowa, ramiona, kolana, KAPCIE, slabe wykonanie techniczne wlosow :o stary, a alpha??? nie kapuje tego- ok masz plany przygotowane ale czemu nie zrobiles im normalnej wloskowej alphy??? ogolnie to textora ciemnego ubranka i normal mapa moga byc ...stac Cie bylo na wiecej.

Napisano

ogólnie jest przyzwoicie, byłoby jeszcze lepjej gdyby nie 3 trochę razące elementy:

włosy i i ch powtazalność, oczy zbyt płaskie brak im głebi no i te nogi od kolan w dół ;), mozna by jeszcze zmienic kolorystykę tych bransolet na rękach co by nie byla taka jak tuniki

Napisano

Ziomuś mam nadzieję że nie obrazisz na mnie za te wczesniejsze i kolejne uwagi ;), przy texturze koloru napewno się za bardzo nienapracowałes :D, w sumie mozan to bylo rozwiązac tak: jako ze postac ogolnie nie posiada jakis specjalnych niesymetrycznosci mozna bylo nalozyc elementy ciala i część skorkowych pasów na siebie dzieki temu na texutrze koloru mógłbyś wyciągnac więcej detalu typu babrochy, lekko zaznaczone mięsnie jakies inne smaczki i byłby wszystko wyrazniejsze, oczy to nie ma sie co certolic i z foty trza bylo pojechac i co by byl wyrazny rysunek zrobic jako duzy elemnet nawet w miejscu tej czarnej plamy, tam gdzie są te "skarpety" tez mozna cos podmalowac co by bylo bardziej zaznaczone, przydaloby sie troche tez zdesaturawac calosć a przynajmniej partie pasów, mogłby by być przez to ciekawsze, ale to juz trzeba poeksperymentować :) na renderze tych mirrowych szwóch nie byłoby tak bardzo widać, samo roziwazanie nakladania siatek i wyapalania w zbrushu mozna przeprwadzic w ten sposob ze w maxie masz model z nalozonymi polowkami na siebie wrzucasz unwarpa znazaczas polowe obiektu przesowasz i minimalizusz tą polowe siakti , moze byc bardzo malutka i umieszczasz w wolnym miejscu , exportujesz model do obj, w maxie wywlasz tego unwarapa, w z brushu wypasz normala i po wrzuceniue na modle w maxie nie ma zadnych gili ktore wychodzą gdy model jest wyexportowany z nalozoną siatką, ameryki nie odkrylem ale doszedlem do tego sam moze Ci się przyda i komus innemu tez

 

pozdro

 

edit te ostanie slowa tyczą sie sytuacji tzw podmianki modelu do wypalenia normala w trybie projection

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności