Lucas Napisano 3 Kwiecień 2002 Napisano 3 Kwiecień 2002 Który sterownik do karty lepiej wybrac w 3ds dla Geforce\'a 2 ? Z OpenGl robią się błędy graficzne, a przy Directie wyswietlaja sie przekatne plaszczyzn (w OpenGl nie) i w sumie tez robią sie błędy. Jak ktoś coś wie, to prosze o pomoc
saygon Napisano 4 Kwiecień 2002 Napisano 4 Kwiecień 2002 Open jest lepszy bo wyciąga całą moc z karty.
Swietlik Napisano 5 Kwiecień 2002 Napisano 5 Kwiecień 2002 Zależy jaka karta. Nie zgodze się z juniorem że pod np. Rivą2 TNT czy GForcem OpenGL chodzi szybciej. Wręcz przeciwnie - do tych kart najlepszy jest Direct 3d. Do VooDoo Open GL jest jednak o wiele lepszy (Direct 3d nie zawsze chodzi, prrzynajmniej na moim VooDoo Rushu)
saygon Napisano 5 Kwiecień 2002 Napisano 5 Kwiecień 2002 Proponuje poczytaj sobie raporty microsoftu o tym kiedy i które opcje Gforsa 3 są wykożystywane w directx-ie.Powiem ci że 20 5 możliwości niejest nawet obsługiwana.A do gierek to direct jest zawsze lepszy bo one są na nim pisane.Open był zawsze najlepszy od momentu jak go wymyślili.Dowodem na to jest,że stacje Silicon Graphics chodza na openie.
xide Napisano 5 Kwiecień 2002 Napisano 5 Kwiecień 2002 Musze sie zgodzic z saygon`em ze OpenGL jest lepszy i faktycznie wyciaga wszystko na maxa z karty, a direct jest jak reszta softu z microsoftu, czyli do d*** i faktycznie scianki sa przezroczyste...
Acid_Jazz Napisano 5 Kwiecień 2002 Napisano 5 Kwiecień 2002 ja korzystam z OpenGL - chodzi po prostu szybciej, lepiej wyświetla texturki (lepsze texture corection) - mam GeForce 2 MX 400 pozdr Acid_Jazz
bartonfink Napisano 5 Kwiecień 2002 Napisano 5 Kwiecień 2002 Zawsze robie w OpenGl a jak raz walnolem directa (tak dla pruby) to karta zwolnila mi o jakies 50 %(wersja directa 8.1) ale z tego co wiem to tylko umnie takie jaja sie dzieja :) hehe wiec niesugerowa sie mna zbytnio Z drugiej strony w openie czesto strasznie kaszani wyswietlanie :/
marczak Napisano 6 Kwiecień 2002 Napisano 6 Kwiecień 2002 windowsowa implementacja opengl pochodzi tez z microsoftu bo silicion graphics, tworca opengl, juz nie unowoczesnia swojej imp. dla windozy; chociaz slyszalem ze sgi ma wypuscic nowo imp. opengl, ma sie nazywac cosmo czy jakos tak
Cozmo Napisano 6 Kwiecień 2002 Napisano 6 Kwiecień 2002 A ja kozystam ze sterownika HEIDI bo na mojej RIVA TNT 2 chodzi mi na razie jak najlepiej. Direct 3D chrzani mi sie na maxa a OpenGL chodzi tak jak by sie mial zaraz zesrac ;-)).
Anonymous Napisano 10 Kwiecień 2002 Napisano 10 Kwiecień 2002 Heidi, stary to jest liczenie wyswietlanej grafiki przec centralna jednostke obliczeniowa twojego kompa, wiec jesli twoj procek ma mniej niz 800MHZ to lepiej zapodaj sobie Open GL, tylko pamietaj, zeby zainstalowac sterowniki odpowiednie, bo winda Ci taki shit wali, ze napewno nic szybko chodzic nie bedzie. Sam uzywam Riva TNT 16mb a procek to 400Mhz i z pewnoscia na Open GL chodzi szybciej niz na heidi... aha zwaz stary ile masz ramu, bo do maxa i W2K trzeba conajmniej 256Mb zeby po ludzku smigal :D
Gość Slawomirus Napisano 12 Kwiecień 2002 Napisano 12 Kwiecień 2002 Ja ma Duron\'a 950MHz, 256ram, Riva vanta 16meg. i DirectX 8.1 chodzi 40% szybciej niż OpenGL
saygon Napisano 12 Kwiecień 2002 Napisano 12 Kwiecień 2002 Sgi udostępnił opena wraz z kodem taże każdy mógł go uplepszyć. A o tym że sgi szykuje coś nowego to niewiedziałem-ale będzie wypas jak juz będzie.:D:D
MeG Napisano 13 Kwiecień 2002 Napisano 13 Kwiecień 2002 OPEN GL oczywiscie lepszy sciagnij sobie update ze strony od open gl i leci jak powinno przy direct x to hmmm max go nie lubi :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się