streaker Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 Particle Flow : Blow up particles Efekt: Długość : niecałe 5min Rozmiar : 5.8MB spakowane, 7.2MB po rozpakowaniu Format : RealMedia (.rm) Szybkość: 200% (nie śpieszyłem się przy nagrywaniu) Komentarz : brak Software : 3ds max Link : http://rapidshare.com/files/5491195/blowup.rar.html Link2 :http://max3d.pl/forum/reputation.php?p=467304 :P Enjoy dudes :) 4
Miłosz3ds Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Panowie sorr że o taki banał pytam ale jak mam to ściągnąć z tego "RapidShare"? Pozdr
Leleń Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 klikasz na free czekasz kilkanascie sekund przepisujesz kod i dajesz download za video dzieki edit: tak musisz czekac te 74min, masz pewno "osiedlowe IP", mozesz rowniez wykupic premium :]
Miłosz3ds Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Kurde żaden kod tam mi sie nie pojawia??? Chyba że mam czekać to 74 minuty...upss dzięki za szybką odpowiedź
streaker Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 Miłosz3ds -> wejdź na moją strone http://streaker.prv.pl -> Tutoriale -> 5. VideoTutorial: Blowing up particles
Miłosz3ds Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 THX Streaker:) Super tutorial! Nie wiedzialem, że Max takie rzeczy może tworzyć! Pozdrawiam
Hendels Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 mi sie tutetk nie podoba wogole :/ wykonanie tragiczne samemu trzeba dochodzic o co kaman :/ tylko nerwy bo gdzie co jest :/ na tutku tylko 5 klikniec na sekunde i czlowiek sie gubi :/ do tresci nic nie mam bo jest spoko ale dla osob ktore dopiero sie ucza czasteczek to lipa :]
naeq Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Nie jest tak źle jak napisał Hendels, może rzeczywiście dla początkującego to raczej nie jest... no i niestety nie ma tam nic wytłumaczone o co chodzi i jak to działa... no ale jest.
streaker Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Bo to tutek z czasów jak jeszcze mikrofonu nie miałem :) Choć nawet teraz mam problemy jak go porządnie skonfigurować (bo strasznie cicho nagrywa). Tak na przyszłość krótkie wytłumaczenie: cały myk polega na tym, że emitujemy particle w pierwszej klatce (z tego mniejszego obiektu, większy jest, żeby je ukryć/przysłonić) i potem przy pomocy animowanego deflektora przesyłany je do innego eventa, gdzie działa na nie force:wind. Reszta to już tylko sprawa pobawienia się parametrami. ...:::EDIT:::... I jeszcze taka uwaga, która mnie teraz naszła, niepotrzebne są dwa obiekty, możemy emitować z tego samego, który potem ukrywamy slicem, tylko przed odesłaniem do drugiego eventa nadać im wielkość 0 (albo najlepiej particle shape wywalić) A jak chcesz całkowite podstawy, to poszukaj sobie tutków Leru (ja od nich zacząłem :) ) A jak chcesz coś bardziej zaawansowanego, to na evermotion są dwa moje tutki: fireworks i water dripping (po angielsku), a na thetastudio.pl w darmowej strefie są po polsku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się