Napisano 30 Listopad 200618 l Particle Flow : Blow up particles Efekt: Długość : niecałe 5min Rozmiar : 5.8MB spakowane, 7.2MB po rozpakowaniu Format : RealMedia (.rm) Szybkość: 200% (nie śpieszyłem się przy nagrywaniu) Komentarz : brak Software : 3ds max Link : http://rapidshare.com/files/5491195/blowup.rar.html Link2 :http://max3d.pl/forum/reputation.php?p=467304 :P Enjoy dudes :)
Napisano 1 Maj 200717 l Panowie sorr że o taki banał pytam ale jak mam to ściągnąć z tego "RapidShare"? Pozdr
Napisano 1 Maj 200717 l klikasz na free czekasz kilkanascie sekund przepisujesz kod i dajesz download za video dzieki edit: tak musisz czekac te 74min, masz pewno "osiedlowe IP", mozesz rowniez wykupic premium :]
Napisano 1 Maj 200717 l Kurde żaden kod tam mi sie nie pojawia??? Chyba że mam czekać to 74 minuty...upss dzięki za szybką odpowiedź
Napisano 1 Maj 200717 l Autor Miłosz3ds -> wejdź na moją strone http://streaker.prv.pl -> Tutoriale -> 5. VideoTutorial: Blowing up particles
Napisano 4 Maj 200717 l THX Streaker:) Super tutorial! Nie wiedzialem, że Max takie rzeczy może tworzyć! Pozdrawiam
Napisano 30 Marzec 200816 l mi sie tutetk nie podoba wogole :/ wykonanie tragiczne samemu trzeba dochodzic o co kaman :/ tylko nerwy bo gdzie co jest :/ na tutku tylko 5 klikniec na sekunde i czlowiek sie gubi :/ do tresci nic nie mam bo jest spoko ale dla osob ktore dopiero sie ucza czasteczek to lipa :]
Napisano 30 Marzec 200816 l Nie jest tak źle jak napisał Hendels, może rzeczywiście dla początkującego to raczej nie jest... no i niestety nie ma tam nic wytłumaczone o co chodzi i jak to działa... no ale jest.
Napisano 30 Marzec 200816 l Autor Bo to tutek z czasów jak jeszcze mikrofonu nie miałem :) Choć nawet teraz mam problemy jak go porządnie skonfigurować (bo strasznie cicho nagrywa). Tak na przyszłość krótkie wytłumaczenie: cały myk polega na tym, że emitujemy particle w pierwszej klatce (z tego mniejszego obiektu, większy jest, żeby je ukryć/przysłonić) i potem przy pomocy animowanego deflektora przesyłany je do innego eventa, gdzie działa na nie force:wind. Reszta to już tylko sprawa pobawienia się parametrami. ...:::EDIT:::... I jeszcze taka uwaga, która mnie teraz naszła, niepotrzebne są dwa obiekty, możemy emitować z tego samego, który potem ukrywamy slicem, tylko przed odesłaniem do drugiego eventa nadać im wielkość 0 (albo najlepiej particle shape wywalić) A jak chcesz całkowite podstawy, to poszukaj sobie tutków Leru (ja od nich zacząłem :) ) A jak chcesz coś bardziej zaawansowanego, to na evermotion są dwa moje tutki: fireworks i water dripping (po angielsku), a na thetastudio.pl w darmowej strefie są po polsku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto