polon Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Co tu mogłbym poprawic? Czy to wygląda tak źle przez złe tekstury?
patry Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Hmmm... a gdzie tu są tekstury?? Bo to wszystko to materiały standard chyba... Żeby było lepiej to używaj mentalowskich materiałów, zmniejsz hotspot/fallof światła bo niepotrzebnie Ci fotony nie wiadomo gdzie uciekają, zrób sphere otaczającą całą scenę z modyfikatorem normal i materiałem z self illumination na np. 100, daj mniej sampli do FG (100 powinno wystarczyć) i pobaw się radiusami FG (im mniejsze radiusy tym będzie lepiej, ale będzie się dłużej liczyć), zrób też jakieś niebo (światło) skylightem, albo mr_area_spotem. Po co do volumes - maximum num. photons per sample wpisałeś taką dużą liczbę?? Używałęś w tej scenie jakichś efektów volume?? Ale się rozpisałem :D
polon Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Napisano 4 Grudzień 2006 hmmm... ja myslalem ze fotony w mentalu to sa jakby badane czy brane pod uwage tylko tek ktore wyapie kamera... moze sie mylilem-teraz juz wiem jak jest... materialy to np. plastic z Architectual, nie ma zadnego standard.
patry Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 No jedno jako słońce dosyć wysoko, a drugie jako niebo w oknie...
SWRSC Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 zapraszam :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się