Gość mck Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Stawiam pierwsze kroki jeśli chodzi o grafikę 3D. Możecie mi napisać, jaki program jest do nauki w tej dziedzinie najlepszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adek_CG Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 niewiem czy jest jakis najlepszy... jednemu podejdzie to drugiemu co innego, wydaje mi sie ze nie da sie tak tego oceniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Opera/Firefox + Google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Do wyboru między innymi masz: 3dsmax, maya, zbrush, blender, rhinoceros i wiele, wiele innych... Do Ciebie należy wybór i już nie będzie odwrotu :*... żarcik :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Najlepsze darmowe - Blender i Wings3d (ten jest do modelowania) A jeśli idzie o płatne to max będzie chyba najlepszym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thorgal Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Kazdy z nas, ceni sobie inny program, jedni wola 3d maxa inni maye, a jeszcze inny wingsa albo xsi... Wings (darmowy) jest bardzo dobry do szybkiego modelowania w "poly" i do robienia unwrapa, Maya sprawdza sie w rigowaniu postaci LightWave 3D w animacjach i w skryptach Max natomiast to taki kombain w ktorym mozna robic wszystko, od modelowania, poprzez teksturing po animacje Najlepszym programem na poczatek jest moim zdaniem 3d studio max ze wzgledu na najwieksza ilosc materiałow edukacyjnych(tutoriali) ale wybor i tak nalezy do ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 na to pytanie nie ma odpowiedzi, walcowane to było setki razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Dobry jest też AutoCAD, bo kto powiedział, że nie można w nim zrobić czegoś 3D?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość michlord Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Ja polecam 3dsmax bo inne troche mnie interfejsem odrzucają (szczególnie maya i blender). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 patry - nie rozpędzaj się tak, zbrush to tylko uzupełnienie innego programu 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 K-3D, amapi3d, anim8or, 3dcanvas, sketchup, zmodeler, autocad, bryce, cinema4d, blender, wings, lightwave, rhino, maya, 3dsmax (kolejnosc nieprzypadkowa) inna polka: vue, mudbox, zbrush, realflow, endorphin, bodypaint ("dodatki" do programow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 ale sobie posty nabijacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 kannu: Kto tu sobie posty nabija:P Ja osobiście polecam xsi. Zaczynałem od 3ds maxa. Dawałem radę przez jakiś rok. Z ciekawości zajrzałem do xsi i od razu przypadł mi do gustu. Według mnie ma wygodniejszy (i przy tym ładniejszy:)) interface od maxa. Ma parę ciekawych rozwiązań w dziedzinie modelingu, jednak w innych dziedzinach też jest dobry. Oczywiście nie jest pozbawiony błędów, czy denerwujących rzeczy. Ogólnie to najlepiej wypróbować, każdy program i wybrać to co najlepiej nam pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi