Bhaal Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Przglądając dawno temu CGtalk natknąłem się na konkurs polegający na tym, aby z fotki zrobić animacje. Sam spróbowałem coś podobnego zrobić i zobaczyć co z tego wyjdzie (i mam nadzieje, że nie G. :P ). Fotke którą użyłem znalazłem na google. Samolot to koncept Dusso. Texturki sam namalowałem w Shopie. Jak na razie jest to wersja , że tak powiem Alpha :) te budynki w tle będą całkiem inne. Brak korekcji kolorów. Poza tym myśle nad dodaniem gdzieś drugiego samolotu i poprawieniu tego pierwszego ciutke :) to ciepłe powietrze z dysz pod koniec też mnie nie zadowala tak samo te chmury w tle. Czekam na różne różniaste sugestie :) http://img226.imageshack.us/img226/9458/mountaug5.jpg http://rapidshare.com/files/7485820/samolot.avi.html
Pawel Lipka Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 hej W sumie napisales sam o tym co faktycznie nie gra..jesli poprawisz powinno byc fajnie...moglbys dodac lekiego wigglera na kamere(jesli robisz na after fx) ale ogolnie chodzi mi o noise'a na pozycje kamery, w momencie gdy samolot jest blisko niej. Doda realizmu i antycypacji dla animacji samolotu. Zaaplikowalbym tez maske z duzym featherem narysowana glownie w okolicy prawej strony zdjecia (szczyty i boki bardziej odleglych gor) i na nia narzucil mgle, bo zapodales ja na pierwszy plan, zapominajac o glebii w oddali. To tyle na szybko. Pozdrawiam, Pawel
Bhaal Napisano 14 Grudzień 2006 Autor Napisano 14 Grudzień 2006 dzięki za komentarz, wezme sobie to do serca :)
DaveBorck Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Hm no właściwie to przydaałby się fog na tych górach, nie widac perspektywy powietrznej co przy takich obiektach jest bardzo nienaturalne. Budynki do wymiany. A samolot, lepiej by było jakby szybciej przeleciał. Oczywiście trzęsienie kamery bardzo by realizm podniosło. Dodatkowo ten myk z dodatkową warstwą np pomarańczową z dużym featherem i filtrowaniem na powiedzmy... pin light byłby tu jak znalazł. Poza tym samolot za bardzo się wacha na boki. No chyba, że miałby się zaraz rozbić, ale wtedy to trzeba by jakiś dym albo iskry. To na tyle, pozdro.
Bhaal Napisano 14 Grudzień 2006 Autor Napisano 14 Grudzień 2006 pilot pijany :D żartuje... budynki to jak pisałem, dodałem tylko żeby coś było. będą one całkiem inne :)
Jonasz_Real Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Świetny pomysł na trening. ;) No własnie, zbyt mocno przesuwasz ten samolot na bok. I widac że kantujesz :o) Czy wspomagałesz z programem boujou?
Bhaal Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 thx a komentarze niedługo postaram się zrobić update. z programów to używam Maye, PSa i AE
piotrek Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Zabiłeś procesor tymi chmurkami na dole używając fluidów maya, czy inaczej je zrobiłeś?
Bhaal Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 ta fluidy na osobnej warstwie. renderowalo sie ok 1 h, więc jeszcze do zniesienia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się