Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jest to moja pierwsza praca na forum, aczkolwiek któraśtam w życiu. Nie pakowałem wszystkiego na forum żeby potem sie nie wstydzić :)

Głowa:

http://img239.imageshack.us/my.php?image=glowalh4.png

 

Siatka:

http://img239.imageshack.us/my.php?image=glowasiatkadl0.png

 

Powiedzcie mi, jak poprawić siatkę w zaznaczonym miejscu, bo mnie zaraz ch...oina strzeli. Jak wytne edgeloopa to powstaje tri :/

 

PS Tak, robie w blenderze, tylko sie nie smiac!

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrobilem maly update. Jutro dorobie uszko, skombinuje jakis material sss do blendera i jade do galerii :)

 

glowarc7.jpg

 

on taki pomaranczowy bo na referce miałem mulata, chciałem go odwzorować ale mi troche kolor skóry nie wyszedł :/

Napisano

Pan zeet był dzisiaj grzeczny i dostanie repucika :) Dzięki. Zaraz postaram się to ucho wymodelować. A tym czasem, gdzie jest w blenderze odpowiednik maxowego attach w edit poly?

Napisano

dzisiaj mam siły tylko żeby wrzucić profil z siatką, reszte wrzuce jutro bo musze walnąć w kimono na troche :) miałem nadzieję zrobić model z samych quadów, ale w momencie jak przyłączałem ucho do głowy to się niezły galimatias zrobił, i jest tam pare trisów. Co nie zmienia faktu że nadal ucho nie jest całkowicie połączone z głową.

 

http://img472.imageshack.us/my.php?image=glowahy3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności