Napisano 22 Grudzień 200618 l Jest to moja pierwsza praca na forum, aczkolwiek któraśtam w życiu. Nie pakowałem wszystkiego na forum żeby potem sie nie wstydzić :) Głowa: http://img239.imageshack.us/my.php?image=glowalh4.png Siatka: http://img239.imageshack.us/my.php?image=glowasiatkadl0.png Powiedzcie mi, jak poprawić siatkę w zaznaczonym miejscu, bo mnie zaraz ch...oina strzeli. Jak wytne edgeloopa to powstaje tri :/ PS Tak, robie w blenderze, tylko sie nie smiac!
Napisano 22 Grudzień 200618 l co do siatki to moze to Ci troche pomoże http://wiki.cgsociety.org/images/3/3d/Auto_%2813%29.jpg popraw usta, szczegolnie pozbądz się tej ostrej krawędzi przy dolnej wardze koło kącików. pokaz jakies ujęcia z boku
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor matti - fajna metoda, zadziałało :) profil: taki butlonos troche mi wyszedł :/ Macie jakieś rady na ten nos?
Napisano 22 Grudzień 200618 l tak na szybkiego, moze cos w tym stylu? Edit: troche garb za duzy na nosie wyszedl:/ nie rob takiego! mam nadzieje ze widzisz roznice:)
Napisano 22 Grudzień 200618 l NO ja jestem ciekaw jak sobie potem poradzisz z siatą. Ale to dobrze że ludzie chwytaja się za organikę. :) Olać samochody :)
Napisano 23 Grudzień 200618 l Autor Zrobilem maly update. Jutro dorobie uszko, skombinuje jakis material sss do blendera i jade do galerii :) on taki pomaranczowy bo na referce miałem mulata, chciałem go odwzorować ale mi troche kolor skóry nie wyszedł :/
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor front, profil i siatka tego co doszło, czyli ucha. Wiem, że tragiczne jest to ucho ale co poradzę, nie umiem jeszcze dobrze modelować :/ http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edc7cadfad9f2a26.html
Napisano 25 Grudzień 200618 l O! blender;d no wyglada juz lepiej, ale ucho bankowo do wymianki, kaciki ust stanowczo za ostre popraw to, no i powodzenia.
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor Pan zeet był dzisiaj grzeczny i dostanie repucika :) Dzięki. Zaraz postaram się to ucho wymodelować. A tym czasem, gdzie jest w blenderze odpowiednik maxowego attach w edit poly?
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor attach w maxie przyłącza siatke jednego obiektu do zaznaczonego obiektu. Czyli innymi słowy, łączy obiekty.
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor dzisiaj mam siły tylko żeby wrzucić profil z siatką, reszte wrzuce jutro bo musze walnąć w kimono na troche :) miałem nadzieję zrobić model z samych quadów, ale w momencie jak przyłączałem ucho do głowy to się niezły galimatias zrobił, i jest tam pare trisów. Co nie zmienia faktu że nadal ucho nie jest całkowicie połączone z głową. http://img472.imageshack.us/my.php?image=glowahy3.png
Napisano 26 Grudzień 200618 l maczuga - nie mogę patrzeć jak się męczysz przy tej "głowie" Taka mała wskazówka - zerknij i dąż do takiego rozkładu siatki. http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1545
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Wygląda na to że troche zapomniałem o modelu :/ zawsze tak mam, z każdą pracą. Jutro postaram się ugotować 3 renderki końcowe. I sorka za tą przerwe, naprawdę zapomniałem :/ Link do galerii: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=486437#post486437
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto