Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest to moja pierwsza praca na forum, aczkolwiek któraśtam w życiu. Nie pakowałem wszystkiego na forum żeby potem sie nie wstydzić :)

Głowa:

http://img239.imageshack.us/my.php?image=glowalh4.png

 

Siatka:

http://img239.imageshack.us/my.php?image=glowasiatkadl0.png

 

Powiedzcie mi, jak poprawić siatkę w zaznaczonym miejscu, bo mnie zaraz ch...oina strzeli. Jak wytne edgeloopa to powstaje tri :/

 

PS Tak, robie w blenderze, tylko sie nie smiac!

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

matti - fajna metoda, zadziałało :)

 

profil:

glowabokhv2.png

 

taki butlonos troche mi wyszedł :/ Macie jakieś rady na ten nos?

Napisano

tak na szybkiego, moze cos w tym stylu?

Edit: troche garb za duzy na nosie wyszedl:/ nie rob takiego!

mam nadzieje ze widzisz roznice:)

 

sidedx8.jpg

Napisano

NO ja jestem ciekaw jak sobie potem poradzisz z siatą. Ale to dobrze że ludzie chwytaja się za organikę. :) Olać samochody :)

Napisano
  • Autor

Zrobilem maly update. Jutro dorobie uszko, skombinuje jakis material sss do blendera i jade do galerii :)

 

glowarc7.jpg

 

on taki pomaranczowy bo na referce miałem mulata, chciałem go odwzorować ale mi troche kolor skóry nie wyszedł :/

Napisano

za duze oczeta mu chyba zrobiles. ale juz lepiej jest. pokaz siatke

Napisano

Jest nieźle ,ktoś kiedyś dał takie ucho na forum może pomoże

 

749cc2a0c5c082dc.gif

Napisano

O! blender;d

no wyglada juz lepiej, ale ucho bankowo do wymianki, kaciki ust stanowczo za ostre popraw to, no i powodzenia.

Napisano
  • Autor

Pan zeet był dzisiaj grzeczny i dostanie repucika :) Dzięki. Zaraz postaram się to ucho wymodelować. A tym czasem, gdzie jest w blenderze odpowiednik maxowego attach w edit poly?

Napisano

Hmm zebym wiedzial co to attach to bym ci powiedział;d

Napisano
  • Autor

attach w maxie przyłącza siatke jednego obiektu do zaznaczonego obiektu. Czyli innymi słowy, łączy obiekty.

Napisano
  • Autor

dzisiaj mam siły tylko żeby wrzucić profil z siatką, reszte wrzuce jutro bo musze walnąć w kimono na troche :) miałem nadzieję zrobić model z samych quadów, ale w momencie jak przyłączałem ucho do głowy to się niezły galimatias zrobił, i jest tam pare trisów. Co nie zmienia faktu że nadal ucho nie jest całkowicie połączone z głową.

 

http://img472.imageshack.us/my.php?image=glowahy3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności