Napisano 26 Grudzień 200618 l Z niecierpliwością czekam na wasze pierwsze kopniaki ^^ oceniajcie :-) Przepraszam że tak mało ale chce naprawiać błędy jak najwcześniej : http://img362.imageshack.us/my.php?image=lolil0.jpg
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor prosze (bez Sub divison cyzli bez ms ?? ) http://img187.imageshack.us/my.php?image=lolfr6.jpg eee a oczy miały być coś w rodzaju anime bo jestem fanem ;]
Napisano 26 Grudzień 200618 l Co do siateczki to trochę mało anatomicznie poprawna, dól oczu, na polikach tez inaczej powinna iść.
Napisano 26 Grudzień 200618 l ..::Krzysiek M::.. - Masz źle nazwany wątek ZMIEŃ bo cię skasują. A co co głowy to raczej niczego dobrego z tego nie będzie. A tu wskazówka do jakiego rozkładu siatki powinieneś dążyć: http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1545
Napisano 26 Grudzień 200618 l ..::Krzysiek M::.. - Masz źle nazwany wątek ZMIEŃ bo cię skasują. no od takich rzeczy to mody są, nie zabieraj im chleba co do siatki to na polikach wydaje się byc za gęsta
Napisano 26 Grudzień 200618 l _kuba_ - nie zabieram ale jakoś się tak nie mogłem się powstrzymać jak zobaczyłem siatkę :D
Napisano 26 Grudzień 200618 l ..::Krzysiek M::.. ja kopie mocno ale tylko w tedy jak czegoś chce nauczyć. Pamiętaj grafika nie jest trudna tylko czasochłonna. Jak chcesz robić niesamowite rzeczy to musisz dużo poświecić i mocno się zdyscyplinować. Pamiętaj - każdy grafik co dużo potrafi kiedyś zaczynał od zera. Wiesz mi, jak zaczynałem modelować pierwszą swoją głowę to nie wyszła mi wcale lepiej od twojej ale nie podałem się. Poszukaj sobie moich wątków (abo np. _kuba_ też ma fajne) (Patrz profil) i przyglądnij się jak powinna wyglądać głowa. Nie marudź tylko - DO ROBOTY
Napisano 26 Grudzień 200618 l siatka straaasznie gęsta, za gęsta. Tyle poly co tu masz to powinno iść na całą twarz + obszar do ucha, i jeszcze może trochę. Ja bym zaczął od nowa ten model :) @edit ok, może troche przesadziłem, ale na pewno na całą twarz by starczyło :)
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor OMG hehheheheh hehe .....o_O " Czrodziej 3d : dzięki za wspieranie lol tylko że to moja 4 głowa chyba xD
Napisano 27 Grudzień 200618 l Modulując głowę, zwracaj uwagę na edgeloop'y. Krawędzie powinny w pewien sposób odzwierciedlać układ mięśni twarzy, znajdować się w miejscach, w których tworzą się zmarszki etc. Nie będę wklejał obrazków, bo sporo tego jest na necie. Poszukaj w FW albo WIP'ach tutaj na forum. Koniecznie zajrzyj także na forum CGTalk -> Maya -> Body Topology.
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor Zajrze d^_^b http://www.chucknorris.mocny.com/img/prawiekopniak.jpg
Napisano 27 Grudzień 200618 l ..::Krzysiek M::.. - nie ważne ile wymodelujesz głów. Ważne Jest co wychodzi a nie ile wcześniej zrobiłeś modeli. Ja dziś modeluje koleiną głowę (właściwi będzie cały potworek) i ciągle się uczę nowych rzeczy. Najbardziej uwielbiam w grafice 3D to że ciągle trzeba się uczyć - bo konkurencja nie śpi (prawda _kuba_:))
Napisano 27 Grudzień 200618 l Najbardziej uwielbiam w grafice 3D to że ciągle trzeba się uczyć - bo konkurencja nie śpi ja tam śpię, za to nielot007 nie śpi, nonstop cos działa :) no trzeba powiedziec żebyś ćwiczył i cwiczył i jeszcze raz ćwiczył i tyle :)
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor d^_^b dzięki :D nielot nie śpi całyczas coś robi podziwiam go ^^ a moim marzeniem jest modelować tak jak masterkiełbaster XD on jest proooo :D
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor dzisiaj zrobiłem mały update, naoglądałem się troche siatek i mam nadzieje że jest lepiej =D 1. http://img172.imageshack.us/my.php?image=dziadew5.jpg 2. http://img48.imageshack.us/my.php?image=dziad2ni3.jpg
Napisano 27 Grudzień 200618 l WitaM!! staraj sie uzywac czworokatow :) i najlepiej tylko czworokatow moze sie znalesc gdzieniegdzie piecio/trzy kat ale w miejscach bezpiecznych :) staraj sie robic siatki takie jak tutaj--> http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1545 (zauwaz nie ma tam ani jednego trojkacika;) same czworokaty) polecam tez ten watek --> http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=108412 :) ps. jak cos to ja mam ponad 140mb roznych siatke itp moglbym wrzucic na server ale nie wiem czy to legalne :) pozdro i powodzenia
Napisano 27 Grudzień 200618 l ..::Krzysiek M::.. - no BRAWO w miarę zrozumiałeś o co biega. Teraz to zostaje ci wypracować odpowiednią technikę i u uprzedzam nie jest to banalne. Na początek taki mały tutek odnoście ust - z 3Dtotal.com http://67.15.36.49/ffa/tutorials/max/mouth_tutorial/mouth.asp Jeżeli chodzi o mnie to ja zawsze zaczynałem do modelowanie od oczy ale modele wychodziły nie tak fajne jak bym chciał. Postanowiłem jednak spróbować inaczej i był to strzał w dziesiątkę. Aktualnie zaczynam od nosa i jak go zrobię to biorę się dopiero za oczy i dalej. A obowiązkowym dodatkiem do tego jest drugi obiekt (odbity lustrzane). Na jednej połówce modeluje a na drugiej widze jak to wygląda. Cała sztuczka polega na tym że dzięki temu widzimy rezultat na całej głowie a nie tylko połówce. Spróbuj a z czasem zobaczysz że modele jakie będziesz robisz okażą się niezłe.
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor lol bo jeszcze osiąde na laurach xD , (tak naprawdę jeszcze nie ma na czym siadać xD )
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor Update 3 Chciałbym podziękować nielotowi za tutka pozdro ^^ siatka : http://img223.imageshack.us/my.php?image=dziadsiatapa5.jpg bez siatki : http://img218.imageshack.us/my.php?image=dziadbezsiatycu8.jpg Powiedzcie czy w dobrym kierunku zmierzam ??
Napisano 29 Grudzień 200618 l hmm trochę tak ale widze że robisz podstawowe błędy. Proponuje ci wziąć lusterko i po oglądaj swoją twarz. Zwróć uwagę na noc - raczej człowiek nie ma tak ostro zakończonych nozdrzy.
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor popoprawiałem nos ale nadal coś jest z nim nie tak :/ przesyłam screena z siatką jak by ktoś by był taki miły to prosze o pozaznaczanie błędów i zasugerowanie czegoś http://img243.imageshack.us/my.php?image=nosin8.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto