pecet Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Czy jest jakiś sposób w mental ray żeby to co sie odbija było rozmyte, ale nie za pomocą DGS bo się baaardzo długo renderuje?
SWRSC Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 w Mentalach pod maxa poniżej wersji 3.5 mozna sciagnąć sobie shaderki odpowiedzialne za zblurowane refleksy (szukaj na cgtalku cos o shaderze "carpaint" wraz z niem zainstalują sie te od blurowania) są bardzo szybkie. Standardowo są dostępne w Mentalu 3.5 (3ds)
pecet Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 a masz może linka, albo możesz mi wysłać te shadery, bo tam jest o tym topic ale ma ok 250stron :|
patry Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 Zamiast DGS możesz użyć metal (lume) :) Tam są zblurowane odbicia :)
pecet Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 eee próbowałem tego metal(lume), ale coś nie tak jak chce mi sie rozmywają te odbicia, chyba że coś źle robie:p
SWRSC Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3631429&postcount=3278 To chyba to, sprawdź 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się