Posted December 28, 200618 yr Czy jest jakiś sposób w mental ray żeby to co sie odbija było rozmyte, ale nie za pomocą DGS bo się baaardzo długo renderuje?
December 29, 200618 yr w Mentalach pod maxa poniżej wersji 3.5 mozna sciagnąć sobie shaderki odpowiedzialne za zblurowane refleksy (szukaj na cgtalku cos o shaderze "carpaint" wraz z niem zainstalują sie te od blurowania) są bardzo szybkie. Standardowo są dostępne w Mentalu 3.5 (3ds)
December 29, 200618 yr Author a masz może linka, albo możesz mi wysłać te shadery, bo tam jest o tym topic ale ma ok 250stron :|
December 29, 200618 yr Author eee próbowałem tego metal(lume), ale coś nie tak jak chce mi sie rozmywają te odbicia, chyba że coś źle robie:p
December 29, 200618 yr http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3631429&postcount=3278 To chyba to, sprawdź
Create an account or sign in to comment