Skocz do zawartości

Animacja 3d : Walki Ninja


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi się bardzo podoba, zawsze chcialem robic takie filmiki, ale narazie umieram przy probach rigowania... no i mam mase innej roboty z modelowaniem :)

W kazdym razie, widac pewne niedorobki, ale robi dobre wrazenie.

Napisano

dużo dobre, świetne wręcz. Możnaby się niby przyczepić do niektórych ruchów, interakcji postaci ale jest pare momentów na prawdę świetnych.

 

Szczególnie fajnie wyszedł moment, w którym ninja wybiega zza ściany w drugiej animacji.

 

Świetne!

Napisano

Kusanagi -> niezłe! Bardzo mi się podoba, a dotego klimat taki jaki lubię, szkoda tylko że tak mało, nie po kusił byś się jeszcze o jakiś skok głównego bochatera? Są tam jakieś małe braki które widać podczas stop klatki, jak podczas uderzania barkiem. Ale sądze, że jak by trzeba było to byś to poprawił, a takto jak się ogłąda szybką akcje to tego, aż tak nie widać.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Jak dla mnie gosciu rewelacja! Niektórzy czepiają się tu jakiś szczegółów ale bądźmy szczerzy - nie robiłeś tego na międzynarodowy konkurs animacji tylko dla zabawy więc jest super :)

Napisano

baardzo przekonujące i super klimat, rewelacja, ruch kamery tez git strasznie sie podjarałem :) fajnie by było gdyby w shogunie2 totalwar było cos w podobnym stylu o ile wogole bedzie shogun 2 a chciałbym bardzo :)

Napisano

Kusanagi-nie czepiajac sie szczegolow: swietnie;

 

widze ze zrobiles duza czesc produkcji a pozniej Ci sie odechialo przejechac klucze raz jeszcze i zrobic korekty i raz jeszcze, i raz jeszcze...

jesli popracowalbys troche nad tym (najlepiej z kims kto od czasu do czasu patrzylby Ci przez ramie i sie czepial, ale umial pokazac o co chodzi) moglbys wiele rzeczy dopracowac;

 

widac pewne niespojnosci, trzeci ninja sie nudzi (nie bardzo ma tam co robic zanim nie nadejdzie jego kolejka), fizyka postaci w pewnych miejscach sie sypie (przy obrotach i zakretach), przy ciosach rekoma brak wagi postaci...

 

jesli to mialaby byc podkladka do choreografi walki w filmie to bylaby w sam raz, jesli to mialoby byc w filmie to wymaga jeszcze parunastu godzin lampienia sie w szczegoliki i poprawiania)

 

w niektorych miejscach troche na wyrost skluczowales i pozniej nie poprawiles (przechodzenie z wykonawczych do pozy dynamicznej po ruchu), ale zakladam ze chciales rzucic juz to co jest...

 

kamery sie nie ma co czepiac bo to nie wyglada na koniec procesowania tego materialu...

daj wiecej kamer i bedzie lepiej...

Napisano

Dodać mocniejszą muzę i mamy fragment z gry prince of persia,

zgapiłeś coś stamtąd ? ;)

Napisano
Zbyt chaotyczna kamera imo. Poza tym po co napastnik obracal ofiare? Rownie dobrze mogl przeciagnac mu ostrzem po gardle - byloby o wiele ciszej ;>

 

ciszej tak ale nie efektowniej ;)

 

vv3k70r - masz racje... zabraklo kogos kto by mi powiedzial kilka rzeczy a samemu im dluzej to robilem tym wiecej bledow widzialem/

 

Ozi_91 - prince nie byl inspiracja ale mialo to byc takie growe ;)

 

teraz nie mam czasu do tego wracac ale moze za jakis czas pokaze cos innego tylko tym razem z bronia normalna a nie bialá ;)

 

dzieki za komentarze

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności