Skocz do zawartości

[wip] Model 3d : A-10 Thunderbolt II KONIEC


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sam model uważam za skończony. Zostały ewentualne poprawki w smoothing groups. A teraz przede mną część, której najbardziej nie lubie, czyli mapowanie.

Uzborjony jest w : pociski kierowane tv AGM 64, bomby kasetowe Mk 20, kierowane rakiety średniego zasięgu AIM - 9 Sidewinder, zasobniki rakiet niekierowanych LAU 19 i chyba najbardziej charakterystyczne działko GAU-8/A Avenger kal. 30 (najpotężniejsze ,jakie kiedykolwiek zainstalowane w myśliwcu)

Rednerki :

 

1bj8.th.jpg

 

2gt0.th.jpg

 

3uz3.th.jpg

 

4zk9.th.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Samolot nieźle Tobie wyszedł, tylko pytanko, czy on ma kokpit? Skoro pokusiłeś się o ruchome podwozie to nie zostawiaj go bez miejsca na kierowcę ;)

 

I przyczepię się jeszcze to nierównomiernego rozłożenia ścianek. Wsadziłeś mnóstwo geometrii w uzbrojenie (te zasobniki na rakiety to chyba przesada), w działko, podwozie, a silniki kantami mogą oczy wykłuć. Jak już tak pieścisz detale to zadbaj o odpowiednie obłości, w końcu to piękna maszyna. Brakuje też takiego charakterystycznego, wystającego drobiazgu po prawej stronie kokpitu na dole (nie mam pojęcia co to jest ;)):

 

http://www.af.mil/shared/media/photodb/photos/060817-F-4581D-104.jpg

 

Jeszcze poproszę o polycount i siatkę.

Napisano

Rozpisałes się ile to ona ma tej broni i czego nie ma ale skoro wrzucasz go do game artu to moze podaj jego "poly cout"

 

Model ogólnie spoko - ale z tymi dziurkami i detalami chyba troche przesadziłeś - wiem wiem- nie powinienem tego mówic bo też często przeginam z ilościa detalu ale u ciebie wydaje mi się troche to wszystko przesadzone.

No i tak jak Empeck pisze dałeś mnóstwo detalu powiedzmy "wszędzie" to mógłbys dołozyć kilka ścianek i zrobić jakieś wnetrze

 

Pozdro

Napisano

ok ok.może troche przegiołem z detalem. Kokpit dokończe, jeszcze sie pobawie z tym modelem. Tylko nie wiem jak bedzie z częstotliwością update.ów, z racji zbliżającej się sesji :/

Napisano

Masz tam wiele niepotrzebnych scianek, oraz brakuje konsekwencji w modelu, za duża jest różnica pomiędzy drobiazgami w jednym miejscu i kantami w innym.

Napisano

Nie napisałeś ile czego zużyłeś na budowę tego samolotu. Nie będę się wymądrzał na temat samej budowy, gdyż na tym się nie znam. Wydaje mi się, że mogłeś użyć innego materiału - teraz nie wygląda to na metal, a na jakiś plastik. Oczywiście dorzuć screen z siatką :)

Napisano

nie wiem czy tak wygladaly oryginaly wiec nie bede sie wymadrzal, ale ta zieleń "pieści oczy"

 

no i wszystko wyglada bardziej jak model do sklejania niz jak prawdziwy samolot

 

fajne nity

Napisano

hehe. No troche przegiąłem z tymi nitami :P Ale w animacji lepiej bedzie to wyglądać :P

 

Mały update.

Pokusiłem się o mały renderek. Troche roboty w PS. Chyba nie powinno to iść do działu finished 3d jak o że jest to (a przynajmniej miał być) game art.

 

Co do ilośći poly, to jest około 14080.

a104ll5.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności