Jump to content

[wip] Model 3d : A-10 Thunderbolt II KONIEC


slayer2004
 Share

Recommended Posts

Sam model uważam za skończony. Zostały ewentualne poprawki w smoothing groups. A teraz przede mną część, której najbardziej nie lubie, czyli mapowanie.

Uzborjony jest w : pociski kierowane tv AGM 64, bomby kasetowe Mk 20, kierowane rakiety średniego zasięgu AIM - 9 Sidewinder, zasobniki rakiet niekierowanych LAU 19 i chyba najbardziej charakterystyczne działko GAU-8/A Avenger kal. 30 (najpotężniejsze ,jakie kiedykolwiek zainstalowane w myśliwcu)

Rednerki :

 

1bj8.th.jpg

 

2gt0.th.jpg

 

3uz3.th.jpg

 

4zk9.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Samolot nieźle Tobie wyszedł, tylko pytanko, czy on ma kokpit? Skoro pokusiłeś się o ruchome podwozie to nie zostawiaj go bez miejsca na kierowcę ;)

 

I przyczepię się jeszcze to nierównomiernego rozłożenia ścianek. Wsadziłeś mnóstwo geometrii w uzbrojenie (te zasobniki na rakiety to chyba przesada), w działko, podwozie, a silniki kantami mogą oczy wykłuć. Jak już tak pieścisz detale to zadbaj o odpowiednie obłości, w końcu to piękna maszyna. Brakuje też takiego charakterystycznego, wystającego drobiazgu po prawej stronie kokpitu na dole (nie mam pojęcia co to jest ;)):

 

http://www.af.mil/shared/media/photodb/photos/060817-F-4581D-104.jpg

 

Jeszcze poproszę o polycount i siatkę.

Link to comment
Share on other sites

Rozpisałes się ile to ona ma tej broni i czego nie ma ale skoro wrzucasz go do game artu to moze podaj jego "poly cout"

 

Model ogólnie spoko - ale z tymi dziurkami i detalami chyba troche przesadziłeś - wiem wiem- nie powinienem tego mówic bo też często przeginam z ilościa detalu ale u ciebie wydaje mi się troche to wszystko przesadzone.

No i tak jak Empeck pisze dałeś mnóstwo detalu powiedzmy "wszędzie" to mógłbys dołozyć kilka ścianek i zrobić jakieś wnetrze

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Sesja prawie skończona ;). To można bawić sie dalej.

Narazie zrobiłem texture poszycia (zastanawiam się nad wersją szarą z charakterysztyczną paszczą na przodzie...), która obecnie prezentuje sie następująco :

58486815cl1.th.jpg

 

59017631qv6.th.jpg

 

i jeszcze krótki filmik (8mb, 1024x768) prezentujący zachowanie światła i bumpu na poszyciu.

http://rapidshare.com/files/16869916/dooko__322_a_2.avi.html

Link to comment
Share on other sites

Nie napisałeś ile czego zużyłeś na budowę tego samolotu. Nie będę się wymądrzał na temat samej budowy, gdyż na tym się nie znam. Wydaje mi się, że mogłeś użyć innego materiału - teraz nie wygląda to na metal, a na jakiś plastik. Oczywiście dorzuć screen z siatką :)

Link to comment
Share on other sites

hehe. No troche przegiąłem z tymi nitami :P Ale w animacji lepiej bedzie to wyglądać :P

 

Mały update.

Pokusiłem się o mały renderek. Troche roboty w PS. Chyba nie powinno to iść do działu finished 3d jak o że jest to (a przynajmniej miał być) game art.

 

Co do ilośći poly, to jest około 14080.

a104ll5.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy