Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Robie projekcik domku w skałach i kombinuje , ale nie podoba mi sie, znacie może jakiś sposób, żeby wymodelowac skały....brzeg nadnorski skalny....cos mniej więcej takiego...

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh, sam kiedys sie strasznie meczylem ze skałami... wyszlo mi cos pomiedzy piaskowcem a kościa dla psa.. :)

 

http://www.3dtutorials.sk/index.php?tutorials=4&software=0&id=93&page=1

 

Rzuc okiem na to, ale wg mnie mozna dac sobie spokoj z ostatnimi krokami (zageszczanie tego Turbosmoothem i displace) chyba ze skala ma byc glownym elementem, a i tak chyba lepiej uzyc displace renderera (jesli sie takowy ma)

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano
  • Autor

hmm...dzieki serdeczne, będe kombinowac, niestety link coś nie działa....pozdro

 

poprawka działa....dzieki serdeczne....wkrótce pokaże efekty w WIPie

Napisano

Mi dzisiaj ta strona tez raz chciala dzialac a raz nie. No to czekamy na WIPa :)

Napisano
  • Autor

Dzięki MIRACH jeszcze raz za tutrial, przydał sie..do WiPa jeszcze troszke, ale teraz oceńcie która strona skał lepsza...moze zadna, hehe..pozdro

Napisano

ostatecznie mozesz meczyc sam noise + MS tak jak ja ale nie polecam jeśli to ma być mała czsc sceny bo ta scenka ma 750k

propozecuv8.jpg

Napisano

Zawsze jeszcze możesz sobie zrobić bitmapę np w Paint Brushu (najlepiej Spray'em) i wrzucić ją do wymodelowania NURBS'a modyfikatorem Displace...

Napisano

Ja tam zawsze byłem zdania że nawet prosty cellular+noise załtwią sprawe. Oczywiście siatka musi być w miare dobrze zrobiona, bo z brzydką to się zrobi kupa a nie skała. Tutaj 5 minutowa zabawa z materiałami. Efekt może nie jest powalający, ale to tylko test ;).

 

0da870471b3a67a7m.jpg

Napisano
  • Autor

ooo HYNOL...fajne, napisz frotkiego tutoriala jak to stworzyłeś w 5 min, czy poprostu przesowałeś vertexy siatki + modyfikator...;]

Napisano

skałki Hynola bardzo fajne - osobiście polecałbym zastosowanie materiału composite w którym można mixować materiały

Napisano

Hynol, daj screena z materiałem, bo kiedyś probowalem uzyskać cos takiego i za cholere mi nie szło, preety please :)

 

Mirach

Napisano

Tutaj sobie można nawet ściągnąć jakieś shadery któe robiłem wcześniej. Instrukcja to przedostatni post a w ostatnim jest link do pliku.

 

Generalnie displacementem jest zrobione. Cellular chips fraktalowe zmieszane z noisem na VrayCompTexture. Kolor to jakieś ciapki teksturowe nałożone na hamca planarnie.

 

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=324911&page=3&pp=15

 

 

Jaras - Jak najbardziej. Tylko że z Vrayem się gryzie i dlatego używam VrayBlenda. Tutaj nawet nie jest nałożony bo tylko test jednej warstwy.

Napisano

Composite się gryzie z V-rayem? Noooo, to nareszcie wiem, czemu mam bumpa tylko na wierzchniej warstwie materiału, mimo alphy, odsłaniającej warstwy poniżej. :)... Hynol, masz u mnie duuuzego bonusa! :D

Napisano

kurcze, ten plik na cgtalku juz chyba nie istnieje bo mi wywala ze z serverem sie polaczyc nie moge. Ale wielkie dzieki Hynol, bede eksperymentowal :)

Napisano

Jeżeli ten plik już umarł to moge go komuś dać do zhostowania. Albo na jakimś sharingu wystawić (dajcie adres czegoś co bez logowania pozwala na dodawanie plików).

 

Shogun - miałem problemy z bumpem, przezroczystością i displacementem używając composite, więc po prostu się przesiadłem na VRayBlend - to samo w zasadzie a mam spokój z wywałkami.

 

Tu jest nowsza wersja shadera - nad tym to już chwile siedziałem. Działa na multiskalowych cellularach.

810655ee202aa999m.jpg

Napisano
  • Autor

Lol...tyle wam napisze...ale mnie wyzwanie czeka....;]

Napisano
Oczywiście siatka musi być w miare dobrze zrobiona, bo z brzydką to się zrobi kupa a nie skała.

 

Ciekawe, może by sprawdzić kto wykona bardziej realistyczną kupę?

Napisano

Jak wypuszcze skały które teraz przygotowywuje w scenie to również się podziele. Są nieco bardziej zaawansowane bo korzystają z VrayCompTexture.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.