vinc Napisano 4 Styczeń 2007 Share Napisano 4 Styczeń 2007 Robie projekcik domku w skałach i kombinuje , ale nie podoba mi sie, znacie może jakiś sposób, żeby wymodelowac skały....brzeg nadnorski skalny....cos mniej więcej takiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 4 Styczeń 2007 Share Napisano 4 Styczeń 2007 Heh, sam kiedys sie strasznie meczylem ze skałami... wyszlo mi cos pomiedzy piaskowcem a kościa dla psa.. :) http://www.3dtutorials.sk/index.php?tutorials=4&software=0&id=93&page=1 Rzuc okiem na to, ale wg mnie mozna dac sobie spokoj z ostatnimi krokami (zageszczanie tego Turbosmoothem i displace) chyba ze skala ma byc glownym elementem, a i tak chyba lepiej uzyc displace renderera (jesli sie takowy ma) pozdrawiam Mirach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinc Napisano 4 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2007 hmm...dzieki serdeczne, będe kombinowac, niestety link coś nie działa....pozdro poprawka działa....dzieki serdeczne....wkrótce pokaże efekty w WIPie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 4 Styczeń 2007 Share Napisano 4 Styczeń 2007 Mi dzisiaj ta strona tez raz chciala dzialac a raz nie. No to czekamy na WIPa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinc Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2007 Dzięki MIRACH jeszcze raz za tutrial, przydał sie..do WiPa jeszcze troszke, ale teraz oceńcie która strona skał lepsza...moze zadna, hehe..pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 ostatecznie mozesz meczyc sam noise + MS tak jak ja ale nie polecam jeśli to ma być mała czsc sceny bo ta scenka ma 750k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Zawsze jeszcze możesz sobie zrobić bitmapę np w Paint Brushu (najlepiej Spray'em) i wrzucić ją do wymodelowania NURBS'a modyfikatorem Displace... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 jak się modeluje nurbsy bitmapą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Ja tam zawsze byłem zdania że nawet prosty cellular+noise załtwią sprawe. Oczywiście siatka musi być w miare dobrze zrobiona, bo z brzydką to się zrobi kupa a nie skała. Tutaj 5 minutowa zabawa z materiałami. Efekt może nie jest powalający, ale to tylko test ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinc Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2007 ooo HYNOL...fajne, napisz frotkiego tutoriala jak to stworzyłeś w 5 min, czy poprostu przesowałeś vertexy siatki + modyfikator...;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 skałki Hynola bardzo fajne - osobiście polecałbym zastosowanie materiału composite w którym można mixować materiały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Hynol, daj screena z materiałem, bo kiedyś probowalem uzyskać cos takiego i za cholere mi nie szło, preety please :) Mirach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Tutaj sobie można nawet ściągnąć jakieś shadery któe robiłem wcześniej. Instrukcja to przedostatni post a w ostatnim jest link do pliku. Generalnie displacementem jest zrobione. Cellular chips fraktalowe zmieszane z noisem na VrayCompTexture. Kolor to jakieś ciapki teksturowe nałożone na hamca planarnie. http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=324911&page=3&pp=15 Jaras - Jak najbardziej. Tylko że z Vrayem się gryzie i dlatego używam VrayBlenda. Tutaj nawet nie jest nałożony bo tylko test jednej warstwy. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 Composite się gryzie z V-rayem? Noooo, to nareszcie wiem, czemu mam bumpa tylko na wierzchniej warstwie materiału, mimo alphy, odsłaniającej warstwy poniżej. :)... Hynol, masz u mnie duuuzego bonusa! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 kurcze, ten plik na cgtalku juz chyba nie istnieje bo mi wywala ze z serverem sie polaczyc nie moge. Ale wielkie dzieki Hynol, bede eksperymentowal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 Jeżeli ten plik już umarł to moge go komuś dać do zhostowania. Albo na jakimś sharingu wystawić (dajcie adres czegoś co bez logowania pozwala na dodawanie plików). Shogun - miałem problemy z bumpem, przezroczystością i displacementem używając composite, więc po prostu się przesiadłem na VRayBlend - to samo w zasadzie a mam spokój z wywałkami. Tu jest nowsza wersja shadera - nad tym to już chwile siedziałem. Działa na multiskalowych cellularach. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 ja może jestem dziwny ale pierwsza wersja Hynol mi się bardziej podoba. jak piaskowiec. a to drugie to domaga siętekstury już;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinc Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2007 Lol...tyle wam napisze...ale mnie wyzwanie czeka....;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 Oczywiście siatka musi być w miare dobrze zrobiona, bo z brzydką to się zrobi kupa a nie skała. Ciekawe, może by sprawdzić kto wykona bardziej realistyczną kupę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 13 Styczeń 2007 Share Napisano 13 Styczeń 2007 Wrzucam plik Hynola. Malutka scenka maxa ze skałką i proceduralnym materiałem, można się troszkę nauczyć o składaniu materiału z mixów. http://futrzaki.nazwa.pl/ftp/rock.rar Jeszcze raz dzieki za podsełanie tego Hynol :) pozdrawiam Mirach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 13 Styczeń 2007 Share Napisano 13 Styczeń 2007 Jak wypuszcze skały które teraz przygotowywuje w scenie to również się podziele. Są nieco bardziej zaawansowane bo korzystają z VrayCompTexture. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi