Gość rubel Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Zaczynasz od boxa, potem zaokraglasz wierzcholki tam gdzie trzeba, ewnetualnie mozesz wyjsc od splinu, ktorego potem extrudujesz (forgiv maj polisz), kieszenie najprosciej bedzie stworzyc wycinajac cylindry przez compund object>subtract, zalezy oczywiscie jak dokladny ma to byc stol, jesli masz stworzyc tez "bebechy" to bedziesz musial troche poglowkowac.
Nimrod Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Ja bym uzyl polymodelingu. Wyszedl od duzego boxa (blatu stolu) i dodawal szczegoly. ps. 6905?
Vorek Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 W sumie można by podstawowy kształt zrobić loftem (odsyłam do maxowego tutka z telefonem :), potem konwersja na poly i dłubać szczegóły. pozdro
blood_brother Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Kurna watek z poczatku lat 70 :D
asblaze Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 pomysłów tyle co memberów :) trzeba być ignorantem żeby nie znać żadnego ;) Greetings
illy Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 poly i juz, nie jest to specjalnie trudny model do zaplanowania
Gość Ackley Alastair Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 I am a web developer and looking for for some new ideas about the web 2.0 thats why I am here, but still unable to find the required information but I hope I will find it soon
mirach Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 A 6 years old thread about modeling a pool table is a really good place to find new ideas about web 2.0 :)
Rekomendowane odpowiedzi