Napisano 6 Październik 200420 l Zaczynasz od boxa, potem zaokraglasz wierzcholki tam gdzie trzeba, ewnetualnie mozesz wyjsc od splinu, ktorego potem extrudujesz (forgiv maj polisz), kieszenie najprosciej bedzie stworzyc wycinajac cylindry przez compund object>subtract, zalezy oczywiscie jak dokladny ma to byc stol, jesli masz stworzyc tez "bebechy" to bedziesz musial troche poglowkowac.
Napisano 6 Październik 200420 l Ja bym uzyl polymodelingu. Wyszedl od duzego boxa (blatu stolu) i dodawal szczegoly. ps. 6905?
Napisano 6 Październik 200420 l W sumie można by podstawowy kształt zrobić loftem (odsyłam do maxowego tutka z telefonem :), potem konwersja na poly i dłubać szczegóły. pozdro
Napisano 6 Październik 200420 l pomysłów tyle co memberów :) trzeba być ignorantem żeby nie znać żadnego ;) Greetings
Napisano 23 Marzec 201014 l I am a web developer and looking for for some new ideas about the web 2.0 thats why I am here, but still unable to find the required information but I hope I will find it soon
Napisano 23 Marzec 201014 l A 6 years old thread about modeling a pool table is a really good place to find new ideas about web 2.0 :)