Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaczynasz od boxa, potem zaokraglasz wierzcholki tam gdzie trzeba, ewnetualnie mozesz wyjsc od splinu, ktorego potem extrudujesz (forgiv maj polisz), kieszenie najprosciej bedzie stworzyc wycinajac cylindry przez compund object>subtract, zalezy oczywiscie jak dokladny ma to byc stol, jesli masz stworzyc tez "bebechy" to bedziesz musial troche poglowkowac.

Napisano

Ja bym uzyl polymodelingu. Wyszedl od duzego boxa (blatu stolu) i dodawal szczegoly.

 

ps. 6905?

Napisano

W sumie można by podstawowy kształt zrobić loftem (odsyłam do maxowego tutka z telefonem :), potem konwersja na poly i dłubać szczegóły.

 

pozdro

Napisano

pomysłów tyle co memberów :) trzeba być ignorantem żeby nie znać żadnego ;)

Greetings

Napisano

poly i juz, nie jest to specjalnie trudny model do zaplanowania

Napisano

I am a web developer and looking for for some new ideas about the web 2.0 thats why I am here, but still unable to find the required information but I hope I will find it soon

Napisano

A 6 years old thread about modeling a pool table is a really good place to find new ideas about web 2.0 :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności