Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Uzywam tak jak zawsze ale teraz kasuje mi tekstury , tak jak na rysunku :

 

 

 

831c141d37efdbedmed.jpg

 

 

 

btw. robie model pistoletu i chce zmiejszyc spust ale kasuja sie tekstury :(

 

Moze ktos zna lepszy po mysl na zmniejszenie spustu po dwóch stronach ?

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaż siatkę, bo ja tutaj spustu nie widze, boolean nigdy nie był dobrym rozwiązaniem, chyba że na przedmioty proste do bólu. Boolean ma to do siebie, że prawiwe zawsze psuje siatke i pozniej takie są tego efekt. Moja rada: po prostu zrezygnuj z booleana

Napisano

Nie kasuje tekstur tylko powierzchnie. Spust nie jest widocznie zamkniętą całkowicie siatką. Nie lepiej go zeskalować w osi pionowej?

Napisano

W tym przypadku lchyba epszym rozwiązaniem będzie po prostu ręczne wymodelowanie tego spustu.

 

Poczytaj do tego tutki, bo za rączkę raczej nikt nie bedzie prowadził cię.

Napisano

Co to wogóle za moda, żeby najpierw nakładać tekstury, a potem modelować... Z booleanem w tym wypadku daj sobie spokój i zainteresuj się poly-modelingiem. Gdybyśmy ciągle mieli komune, to za taką siatke na sybir by cię zesłali :P .

Napisano

Unikaj Booleana, dopiero w maxie 9 jakoś lepiej działa, ale we wczesniejszych wersjach bardzo łatwo kaszanił siatkę. Jak zobaczyłem temat watku, to pierwsze skojarzenie było takie, że naprawdę zdziwiłbym się, gdyby tytuł brzmiał; "Brak problemów z booleanem".

Napisano
Unikaj Booleana, dopiero w maxie 9 jakoś lepiej działa, ale we wczesniejszych wersjach bardzo łatwo kaszanił siatkę. Jak zobaczyłem temat watku, to pierwsze skojarzenie było takie, że naprawdę zdziwiłbym się, gdyby tytuł brzmiał; "Brak problemów z booleanem".

 

:) a wy dalej swoje :P

w moim evo diura w przodzie jest robiona booleanem i bledow nie ma lepiej niz modelowac :) a dzialm na maxie 8

musze nagrac wkoncu tutka odnosnie booleana ;)

pozdro

Napisano

nielot ma rację, do booleana trzeba specyficznego podejścia: z miłością do niego, a wszystko dobrze będzie wychodzić. :)

 

Oczywiście w pewnych sytuacjach znacznie lepiej jest ręcznie pociąć facey i je usuwać/extrudować, ale to nie powód, by nie pozostawić na boolu suchej nitki.

Napisano

Hynol, pełne poparcie, polymodeling rulez. Przyznaję co prawda, że booleana na upartego można stosować, ale ja od 2 lat jeszcze ani razu nie modlowałem niczego, do czego boolean by mi się przydał, albo cokolwiek przyspieszał.

Napisano

Ja bardzo czesto używam boola, potem lekko trzeba siatke poprawić i zweldowac trochę wertexów ale to nie problem.

 

W tym modelu już na etapie splina zrezygnowałbym ze spustu i domodelował go osobno.

Napisano

hynol--> tu sie nie zgodze znowu :) gdyz ostatnio robilem kolo od fotala i tam jest taki badziew ze z boxa wychodzi cylinder i w poly napewno ciezko by bylo to zrobic (no moze nie ciezko ale na pewno booleanem szybciej) bo mi to zajelo pare minut :)

aha i ja tez uwielbiam polymodeling ale boolean potrafi ulatwic zycie :)

pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności