Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum, dlatego wypadało by się przedstawić.

Nazywam się Grzesiek i pochodzę z Gdańska, chciałbym zaprezentować swoją pracę w której przedstawiam swoje początkujące umiejętności.

 

Rendery:

my.php?image=1renderfrontto0.jpg

my.php?image=2rendercalyludekjl3.jpg

my.php?image=backludekhz6.jpg

 

Siatka(o ile można to tak nazwać):

my.php?image=siatkaii8.jpg

 

Przedstawiając tą pracę chciałem pokazać na jakim jestem poziomie zaawansowania i poprosić was o kilka rad.

 

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób tworzy się teksturę UVW (zastanawiam się czy robicie to w taki sposób że wklejacie zdjęcia do photoshopa i je modyfikujecie czy malujecie każdy piksel osobno).

Nie wiem także jak tworzyć realistyczne modele postaci bo jak sami widzicie moja praca szczególnie się tym nie wyróżnia.

Chciałbym się jeszcze zapytać o najważniejsze - znacie jakieś zrozumiałe tutoriale "krok po kroku" w low poly modellingu(najlepiej postaci) oraz tutoriale tworzenia tych teksturek UVW. Pytam o tutoriale, ponieważ te które znalazłem na internecie wydają się być dobre ale nie do końca zrozumiałe na tym poziomie zaawansowania.

 

Proszę o rady i komentarze.

Z góry dziękuje i liczę na wyrozumiałość

 

Pozdrawiam,

charlie

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wklejam rendery po zmienieniu oświetlenia:

 

my.php?image=updatefacegr9.jpg

my.php?image=updatefacegr9.jpg

my.php?image=updatesidesb7.jpg

my.php?image=updatebackjw8.jpg

 

Mam nadzieję że tym razem będzie więcej widać.

 

Ps. Jak by ktoś pytał co on ma na plecach, to miało być coś w stylu jetpacka ale jak widać nie za bardzo wyszło ;/.

Napisano

Wygląda to co najmniej ekstrawagancko :) Ja bym polecił zacząć od jakichś prostych przedmiotów, które w miarę prosto odwzorować. Organikę zostaw sobie na później. Polecam tutoriale Bena Mathisa - chyba wszyscy przez nie przebrnęli. Linki dotyczące teksturowania znajdziesz w temacie podpiętym do forum GA.

Napisano

Ojoj, jak chcesz modelowac organike to od czegos prostego zacznij (banan, jabłko itp). Zgadzam się z ziomusiem to nie jest game art ;)

Napisano

łaj, jedna rada, wklejaj od razu obrazki bezposrednio, a nie linki. wielu ludziom nie chce sie klikac :)

 

co do rad merytorycznych, to nie czuje sie wystarczajaco dobry w te klocki, co by ich udzielac ;p

Napisano

Z pewnością "low poly" to to nie jest. Może to high poly pod normalki. ;)

Dla mnie game art to tez projekt HUDa czy nawet przycisku do menu gry wiec tego nie neguje.

 

Jeśli interesuje Cie game art to radze poczytać choćby o działaniu karty graficznej. To naprawdę pomoże zrozumieć jak to wszystko działa, co jest dla niej dobre a czego się wystrzegać.

Na początku naucz się panować nad narzędziem, siatką i formą obiektu. Jeśli chcesz robić low poly to musisz wiedzieć które narzędzia używać a które sie kompletnie nie przydają i zapoznać się z terminem polycount i tricount (analogicznie "tris", "poly" i róznice między nimi ).

Płyta chodnikowa to lekka przesada by była ale zacznij modelowanie od czegoś prostego co masz w domu i możesz to dokładnie obejżeć, np krzesło, stół, bez wdawania się w szczegóły. To łatwo się też mapuje i texturuje. Jeśli wolisz organikę to już koledzy poradzili wyżej. ;) Postaci zostaw sobie na później.

Nie dam żadnych linków bo niestety nie znam odpowiednich do tego poziomu.

 

PS: Nie, nie mam w domu płyty chodnikowej.

 

co ma banan do organiki??
Uczy jak układać płaskie powierzchnie i jak operować smooth groups'ami by tworzyły porządane kształty obłości? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności