Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum, dlatego wypadało by się przedstawić.

Nazywam się Grzesiek i pochodzę z Gdańska, chciałbym zaprezentować swoją pracę w której przedstawiam swoje początkujące umiejętności.

 

Rendery:

my.php?image=1renderfrontto0.jpg

my.php?image=2rendercalyludekjl3.jpg

my.php?image=backludekhz6.jpg

 

Siatka(o ile można to tak nazwać):

my.php?image=siatkaii8.jpg

 

Przedstawiając tą pracę chciałem pokazać na jakim jestem poziomie zaawansowania i poprosić was o kilka rad.

 

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób tworzy się teksturę UVW (zastanawiam się czy robicie to w taki sposób że wklejacie zdjęcia do photoshopa i je modyfikujecie czy malujecie każdy piksel osobno).

Nie wiem także jak tworzyć realistyczne modele postaci bo jak sami widzicie moja praca szczególnie się tym nie wyróżnia.

Chciałbym się jeszcze zapytać o najważniejsze - znacie jakieś zrozumiałe tutoriale "krok po kroku" w low poly modellingu(najlepiej postaci) oraz tutoriale tworzenia tych teksturek UVW. Pytam o tutoriale, ponieważ te które znalazłem na internecie wydają się być dobre ale nie do końca zrozumiałe na tym poziomie zaawansowania.

 

Proszę o rady i komentarze.

Z góry dziękuje i liczę na wyrozumiałość

 

Pozdrawiam,

charlie

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wklejam rendery po zmienieniu oświetlenia:

 

my.php?image=updatefacegr9.jpg

my.php?image=updatefacegr9.jpg

my.php?image=updatesidesb7.jpg

my.php?image=updatebackjw8.jpg

 

Mam nadzieję że tym razem będzie więcej widać.

 

Ps. Jak by ktoś pytał co on ma na plecach, to miało być coś w stylu jetpacka ale jak widać nie za bardzo wyszło ;/.

Napisano

Wygląda to co najmniej ekstrawagancko :) Ja bym polecił zacząć od jakichś prostych przedmiotów, które w miarę prosto odwzorować. Organikę zostaw sobie na później. Polecam tutoriale Bena Mathisa - chyba wszyscy przez nie przebrnęli. Linki dotyczące teksturowania znajdziesz w temacie podpiętym do forum GA.

Napisano

Omg :O no dobra modelować juz umiesz...ale designerem to ty nie bedziesz :D:D

Napisano

Ojoj, jak chcesz modelowac organike to od czegos prostego zacznij (banan, jabłko itp). Zgadzam się z ziomusiem to nie jest game art ;)

Napisano

Hehe, nie no jak na początki to ludek fajniusi :)

PS Raven - co ma banan do organiki?? :P

Napisano

łaj, jedna rada, wklejaj od razu obrazki bezposrednio, a nie linki. wielu ludziom nie chce sie klikac :)

 

co do rad merytorycznych, to nie czuje sie wystarczajaco dobry w te klocki, co by ich udzielac ;p

Napisano

Z pewnością "low poly" to to nie jest. Może to high poly pod normalki. ;)

Dla mnie game art to tez projekt HUDa czy nawet przycisku do menu gry wiec tego nie neguje.

 

Jeśli interesuje Cie game art to radze poczytać choćby o działaniu karty graficznej. To naprawdę pomoże zrozumieć jak to wszystko działa, co jest dla niej dobre a czego się wystrzegać.

Na początku naucz się panować nad narzędziem, siatką i formą obiektu. Jeśli chcesz robić low poly to musisz wiedzieć które narzędzia używać a które sie kompletnie nie przydają i zapoznać się z terminem polycount i tricount (analogicznie "tris", "poly" i róznice między nimi ).

Płyta chodnikowa to lekka przesada by była ale zacznij modelowanie od czegoś prostego co masz w domu i możesz to dokładnie obejżeć, np krzesło, stół, bez wdawania się w szczegóły. To łatwo się też mapuje i texturuje. Jeśli wolisz organikę to już koledzy poradzili wyżej. ;) Postaci zostaw sobie na później.

Nie dam żadnych linków bo niestety nie znam odpowiednich do tego poziomu.

 

PS: Nie, nie mam w domu płyty chodnikowej.

 

co ma banan do organiki??
Uczy jak układać płaskie powierzchnie i jak operować smooth groups'ami by tworzyły porządane kształty obłości? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności