Skocz do zawartości

Obcinanie viewportów przy dużej scenie.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, właściwie to już wiele razy się z tym stykałem, lecz dopiero teraz zaczęło mi to przeszkadzać;]

A mianowicie - przy dużych scenach z dużą ilością face'ów, gdy przybliży się w dużym stopniu widok perspektywistyczny lub z kamery, widok wygląda jak przy włączonym 'viewport clipping' (a oczywiście w danym momencie nie jest włączone).

Czy da się to jakoś wyłączyć, czy jest to po prostu pewna ułomność 3dsmax, na którą nic nie da się poradzić?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Nie dawniej jak wczoraj miałem ten sam problem. I nie udało mi się go rozwiązać : (. Próbowałem zmienić tryby grafiki ale nic nie pomogło. Dołączam się do pytania Lucasa ,bo ten problem jest dość irytujący..

Pozdrawiam

Napisano

Pokaż jakie masz ustawienia driverów, choć to niekoniecznie musi być wina duże "wagi" sceny, dziwne rzeczy dzieją się, jeżeli masz b.małą lub b.duża skale sceny.

 

Osobiście z perspective zrezygnowałem już jakiś czas temu i używam tylko user (całkowicie bezproblemowo)

Napisano

Streaker: Masz rację, to pewnie ma jakiś związek ze skalą sceny - jednak rzadko widać to od razu, z reguły dzieje się tak dopiero przy dużej ilości ścianek. Widok User odpada - muszę mieć z kamery, żeby ją dobrze dopasować.

Jaras: Już próbowałem - bez efektu.

 

Jeśli chodzi o stery - używam OpenGL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności