Jump to content

Obcinanie viewportów przy dużej scenie.


Lucas
 Share

Recommended Posts

Witam, właściwie to już wiele razy się z tym stykałem, lecz dopiero teraz zaczęło mi to przeszkadzać;]

A mianowicie - przy dużych scenach z dużą ilością face'ów, gdy przybliży się w dużym stopniu widok perspektywistyczny lub z kamery, widok wygląda jak przy włączonym 'viewport clipping' (a oczywiście w danym momencie nie jest włączone).

Czy da się to jakoś wyłączyć, czy jest to po prostu pewna ułomność 3dsmax, na którą nic nie da się poradzić?

Link to comment
Share on other sites

Pokaż jakie masz ustawienia driverów, choć to niekoniecznie musi być wina duże "wagi" sceny, dziwne rzeczy dzieją się, jeżeli masz b.małą lub b.duża skale sceny.

 

Osobiście z perspective zrezygnowałem już jakiś czas temu i używam tylko user (całkowicie bezproblemowo)

Link to comment
Share on other sites

Streaker: Masz rację, to pewnie ma jakiś związek ze skalą sceny - jednak rzadko widać to od razu, z reguły dzieje się tak dopiero przy dużej ilości ścianek. Widok User odpada - muszę mieć z kamery, żeby ją dobrze dopasować.

Jaras: Już próbowałem - bez efektu.

 

Jeśli chodzi o stery - używam OpenGL

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy