Napisano 9 Styczeń 200718 l Witam, właściwie to już wiele razy się z tym stykałem, lecz dopiero teraz zaczęło mi to przeszkadzać;] A mianowicie - przy dużych scenach z dużą ilością face'ów, gdy przybliży się w dużym stopniu widok perspektywistyczny lub z kamery, widok wygląda jak przy włączonym 'viewport clipping' (a oczywiście w danym momencie nie jest włączone). Czy da się to jakoś wyłączyć, czy jest to po prostu pewna ułomność 3dsmax, na którą nic nie da się poradzić?
Napisano 9 Styczeń 200718 l Witam. Nie dawniej jak wczoraj miałem ten sam problem. I nie udało mi się go rozwiązać : (. Próbowałem zmienić tryby grafiki ale nic nie pomogło. Dołączam się do pytania Lucasa ,bo ten problem jest dość irytujący.. Pozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 200718 l Pokaż jakie masz ustawienia driverów, choć to niekoniecznie musi być wina duże "wagi" sceny, dziwne rzeczy dzieją się, jeżeli masz b.małą lub b.duża skale sceny. Osobiście z perspective zrezygnowałem już jakiś czas temu i używam tylko user (całkowicie bezproblemowo)
Napisano 10 Styczeń 200718 l albo ustaw perspective/viewport clipping i rozsuń te strzałeczki po prawej stronie okna do góry i w dół
Napisano 10 Styczeń 200718 l Autor Streaker: Masz rację, to pewnie ma jakiś związek ze skalą sceny - jednak rzadko widać to od razu, z reguły dzieje się tak dopiero przy dużej ilości ścianek. Widok User odpada - muszę mieć z kamery, żeby ją dobrze dopasować. Jaras: Już próbowałem - bez efektu. Jeśli chodzi o stery - używam OpenGL
Napisano 10 Styczeń 200718 l to odwieczny problem ktory kiedys poruszałem. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest, tak jak pisze Streaker, User view.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto