Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, właściwie to już wiele razy się z tym stykałem, lecz dopiero teraz zaczęło mi to przeszkadzać;]

A mianowicie - przy dużych scenach z dużą ilością face'ów, gdy przybliży się w dużym stopniu widok perspektywistyczny lub z kamery, widok wygląda jak przy włączonym 'viewport clipping' (a oczywiście w danym momencie nie jest włączone).

Czy da się to jakoś wyłączyć, czy jest to po prostu pewna ułomność 3dsmax, na którą nic nie da się poradzić?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Nie dawniej jak wczoraj miałem ten sam problem. I nie udało mi się go rozwiązać : (. Próbowałem zmienić tryby grafiki ale nic nie pomogło. Dołączam się do pytania Lucasa ,bo ten problem jest dość irytujący..

Pozdrawiam

Napisano

Pokaż jakie masz ustawienia driverów, choć to niekoniecznie musi być wina duże "wagi" sceny, dziwne rzeczy dzieją się, jeżeli masz b.małą lub b.duża skale sceny.

 

Osobiście z perspective zrezygnowałem już jakiś czas temu i używam tylko user (całkowicie bezproblemowo)

Napisano

albo ustaw perspective/viewport clipping i rozsuń te strzałeczki po prawej stronie okna do góry i w dół

Napisano
  • Autor

Streaker: Masz rację, to pewnie ma jakiś związek ze skalą sceny - jednak rzadko widać to od razu, z reguły dzieje się tak dopiero przy dużej ilości ścianek. Widok User odpada - muszę mieć z kamery, żeby ją dobrze dopasować.

Jaras: Już próbowałem - bez efektu.

 

Jeśli chodzi o stery - używam OpenGL

Napisano

to odwieczny problem ktory kiedys poruszałem. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest, tak jak pisze Streaker, User view.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności