Skocz do zawartości

Obcinanie viewportów przy dużej scenie.


Lucas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właściwie to już wiele razy się z tym stykałem, lecz dopiero teraz zaczęło mi to przeszkadzać;]

A mianowicie - przy dużych scenach z dużą ilością face'ów, gdy przybliży się w dużym stopniu widok perspektywistyczny lub z kamery, widok wygląda jak przy włączonym 'viewport clipping' (a oczywiście w danym momencie nie jest włączone).

Czy da się to jakoś wyłączyć, czy jest to po prostu pewna ułomność 3dsmax, na którą nic nie da się poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pokaż jakie masz ustawienia driverów, choć to niekoniecznie musi być wina duże "wagi" sceny, dziwne rzeczy dzieją się, jeżeli masz b.małą lub b.duża skale sceny.

 

Osobiście z perspective zrezygnowałem już jakiś czas temu i używam tylko user (całkowicie bezproblemowo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Streaker: Masz rację, to pewnie ma jakiś związek ze skalą sceny - jednak rzadko widać to od razu, z reguły dzieje się tak dopiero przy dużej ilości ścianek. Widok User odpada - muszę mieć z kamery, żeby ją dobrze dopasować.

Jaras: Już próbowałem - bez efektu.

 

Jeśli chodzi o stery - używam OpenGL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności