Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

całkiem nieźle. przy widokach z góry domki wyglądają troche sztucznie, ale i tak fajnie. super trawa i drzewka. Te drzewa to x-frog? Widoki z poziomu człowieka b. ładne.

Napisano

Witam, dzieki za pozytywne komentarze.

siwy - drzewka onyx tree

Thunder - trawka vray displacmentmod

Marek G - scena zajmuje 35mb nie liczac vray proxy (drzeka i autka) ktore zajmuja duzooo, na dachu jest displacment (to ma byc blachodachowka dlatego taki niewielki)

Napisano

chodnika nie ma i troche uliczki za wąskie....pozatym przewaznie staje sie przodem do garazu!:) ...

 

te z widoku z oczu mi sie podobaja!:)Ale blizniaki...bleeeee

Napisano

nie używałem onyx tree. jak się on ma do x-froga? obciąża kompa podobnie czy mniej? Vray proxy tez wezme na warsztat bo szykuje podobnej wielkości scene.

Napisano

siwy- onyx ma modelowane liscie a xfrog ma liscie na opacity.Onyx duzo szybciej sie liczy.Nie wyobrazam sobie zrobienia takiej duzej scenki bez proxy :-)

Napisano

Nie no na mnie robi wrażenie a szczególnie autka (piękne modele), chyba że to nie twojej roboty. Podoba mi się oświetlenie ale domki wyglądają sztucznie. Aż miło jest patrzec na te renderki :) Pozdro

Napisano

Zdradź przepis na drzewka. Piekna praca.

Napisano

Całkiem realistycznie to wygląda

ale tylko z paru ujęć

tylko mnie jedno trapi gdzie są chodniki na drodze

gdyby dwa samochody się mijały i by ktoś szedł to co pewnie skok przez płot :P

Napisano

niestety fotorealistyczne to to niejest (widać że rendery)

najbardziej to mi sie podobają tylko domki i drzewka

nie podoba mi się:

-trawa - zbyt sztuczna wszystkie źdźbła takie postawione pionowo, radzę lepiej wymodelować 3 róźne źdźbła i powielić je modyfikatorem (czy jak to się zwie ;P) create/compound object/scatter (tutorial)

-samochody też nie powalają, modele robione w 3h

-na całym osiedlu te same płoty

-budynki to shift+przeciągnij ;p

-brak życia (tzn ludzie, ptaki itp)

 

podpicuj jeszcze troche a będzie zaje**ście ;]

Napisano
niestety fotorealistyczne to to niejest (widać że rendery)

najbardziej to mi sie podobają tylko domki i drzewka

nie podoba mi się:

-trawa - zbyt sztuczna wszystkie źdźbła takie postawione pionowo, radzę lepiej wymodelować 3 róźne źdźbła i powielić je modyfikatorem (czy jak to się zwie ;P) create/compound object/scatter (tutorial)

-samochody też nie powalają, modele robione w 3h

-na całym osiedlu te same płoty

-budynki to shift+przeciągnij ;p

-brak życia (tzn ludzie, ptaki itp)

 

podpicuj jeszcze troche a będzie zaje**ście ;]

 

Witam

 

Po przeczytaniu twojego posta zastanawiam się czy wiesz o co chodzi w wizualizacji ...

 

Piszesz, że prace nie są fotorealistyczne, a od kiedy musza być fotorealistyczne – na to szkoda czasu i budżetu, no chyba, że jesteś pasjonatem ;]. Po co mam siedzieć dodatkowe kilka godzin nad dokładnym zmapowaniem krawężników, dorobieniem innych tekstur na płot, czy „wypucowaniem” innych mniej znaczących detali i tekstur. Jest to zbędne bo i tak na kliencie nie zrobi to wrażenia, a jedyni którzy to zobaczą to graficy ... taka jest prawda, klientowi taka praca spokojnie wystarcza i będzie z niej bardzo zadowolony.

 

Trawa? To co zaproponowałeś to paranoja. Zastanów się nad ilością poli i wyobraź sobie teraz, że masz zrenderować to na normalnym kompie i w przyzwoitym czasie. Bo o twojej trawie i animacji to zapomnij ;]

 

Samochody? Co źle wyglądają? Nie dostrzegasz tam bryły samochodu? Po co babrać się w szczegóły jw.

 

Budynki? jw. Klientowi trzeba pokazać jego wizje, czyli jak będzie wyglądało jego osiedle i opakować to tak ładnie, żeby mógł na tym oprzeć swoja reklamę. Nie chodzi to o stworzenie fotorealistycznego obrazka, bo jest czasochłonne i często nieopłacalne.

 

Co do „życia” to z tym się zgodzę, tu można było wprowadzić jakieś ludziki ;]. Zawsze słyszę to na koniec, że może jakieś ludziki, itd. Klient lubi jak jego projekt, w tym przypadku osiedle ożywa, przynajmniej w moim przypadku.

 

 

Praca bardzo dobra. Można kilka rzeczy poprawić, ale są to tylko detale i zależą od gustu autora.

Gratulacje ;]

 

Ile takie jedno drzewko zajmuje poly, zastanawiam się, jak się spisują w dużych ilościach i jak wygląda liczenia animacji z tym?

Napisano

nie powiedziałem że praca jest zła, tylko wytknąłem to co wg mnie się nie podoba. Jeśli to ma być wizka dla klienta to ok a jeśli dla szpanu to radziłbym przyjżeć się tym szczegółom.

Napisano

osobiście jestem przeciwny "sztucznemu życiu" na wizualizacjach architektury domów jednorodzinnych w postaci jakiś ludzików. Owszem ptaszki i inne dziwadła moga być ale jak ja bym kupował wizualke domku jednorodzinnego po co mi jakaś obca gęba na mojej działce!!!! ???

jak już wolał bym siebie na wizualce mojego domu.

Inaczej ma się sprawa aut...tu zawsze klient może sobie pomażyć o fajnym aucie przed domem, a ak by mu wstawić wypas bmw czy cóś to nawt się ucieszy.

 

Oczywiście inaczej ma się to do wielorodzinnej lub budynków uzyteczności publicznej gdzie obcy ludzie chcąc nie chcąc zawsze będą, tak wieć można pokazać dzieci i mamy przed blokiem na placu zabaw, czy kolesia jakiegoś idacego do swojej fury na parkingu...

Napisano

Nie ma ludzi bo czasu braklo na zabawe, wogle pusto jest wokl domkow. Mozna by to podciagnac jeszcze ale to raczej nisko budzetowa wizka wiec kto by sie tym przejmowal :). Tymbardziej ze vray rc3 zawiesza sie na displacmentach i przez to sporo czasu stracilem...

Napisano

Ja bym zmienił usytuowanie domków( tych najbliższych).Patrząc na pierwszy render , cień wskazuje, że mieszkańcy tych posesji salony i ogrody będą mieli od północy.

Napisano

super! faktycznie te z poziomu wzroku są najlepsze. sami się szykujemy do podobnego tematu, tak więc szacuneczek - widzę ile przed nami roboty... a tak przy okazji ( wiem że się czepiam ) ale aż niebo znieruchomiało z wrażenia, bo te same chmury są na różnych ujęciach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności