Jacek12 Napisano 21 Październik 2003 Napisano 21 Październik 2003 witam po ostatniej krytyce może mi coś powiecie na ten temat będę mile wdzięczny pozdrawiam Bakoma
VGT Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 rynny chyba ciut za mocno się błyszczą; takie uniesienie \"dzioba\" kamery w górę - w fotografii mówią a tym: efekt walenia się budynku, co jest niezalecane w zdjęciach architektury, z drugiej strony - to jest naturalny sposób oglądania budynku w terenie przez człowieka :) Ogólnie mi się podoba [yes]
soshka.cg Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 To nie jest czasem kościół w Dzierżoniowie? Bo jak tak to mogę Ci powiedzieć tyle że moja babcia ma tam rezerwację na ławke :D. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.
dr Ug Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 Chyba czlowieka lezacego na asfalcie;)
Kuciel Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 to jest widok z oczu jeza ktory wylazl z lasu, fajnie te jeze widza:D
sith_LORD Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 troszkę nad teksturą bum popracował..sam model jest ok ..ale dorzucił bym troszki fotonów..i światła..ogólnie popracuj z samym rendererem..oczywiście jeżli chcesz uzyskać realistyczny efekt... pozdr
Jacek12 Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 Dzięki chłopaki w końcu coś miłego usłyszałem Jest to kościół z Dzierżeniowa trochę zgubiłem proporcje jego ale cały czas nad tym pracuję robiłem to z fotografi perspektwicznej pozdrawiam Bakoma
darkelf Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 no modelik fajny, teksturka mniej ale postaraj sie zrobic cos, zeby ten kosciol nie stal na pustyni - moze cos innego w tle, niz to niebo? :D.
giorgione Napisano 24 Październik 2003 Napisano 24 Październik 2003 No popraw teksturkę bo obiekcik jest spoko ale z tą obecna teksturka troszke za świerzy :D Drug stań czasami blisko budynku i podnieś głowę go góry to sie zdziwisz[lol2] Pozdr Giorgione
Bacry Napisano 24 Październik 2003 Napisano 24 Październik 2003 Jeszcze lepiej dodać do tego kamerę ze sferycznym odwzorowaniem. Śmiesznie by się wtedy powykrzywiał.
biglebowsky Napisano 25 Październik 2003 Napisano 25 Październik 2003 tekstury faktycznie mozesz podciagnac, ale imo to tekstury sa tu spoko, znaczy napeno odbicia sa nienaturalne, za mocne, zarowno okna jak i rynny, ktore sa za jasne. Ja bym na twoim miejscu pobawil sie swiatlem, skup sie raczej na zrobieniu ciekawego obrazka niz realistycznym przedstawieniu, przydalo by sie wiecej kontrastu, teraz jest troche mdlo, a przeciez to jest jakis tam zachodzik slonca, a o tej porze kontrast jest duzy, a swiatlo ladnie wydobywa bryle. I faktycznie przydalo by sie cos za tym kosciolkiem, i moze rowniez przed ( jakis hydrant na pierwszym planie?) no, i Drug ma racje, kosciolek widziany jest z poziomu asfaltu ( i fajnie:)) Tak zebys przez przypadek nie silowal sie zeby zrobic wszystko w 3d, to w szopie tez mozna duzo i o wiele szybciej uzyskac:
Jacek12 Napisano 25 Październik 2003 Autor Napisano 25 Październik 2003 Fajną poprawkę ześ zrobi podoba mi sie to widzę że duzo musze sie nauczyc pozdrawiam Bakoma
Mateusz Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 biglebowsky: no tak, fotosklepik naprawde niezly jest :) Super kompozycja...
Rekomendowane odpowiedzi