Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rynny chyba ciut za mocno się błyszczą; takie uniesienie \"dzioba\" kamery w górę - w fotografii mówią a tym: efekt walenia się budynku, co jest niezalecane w zdjęciach architektury, z drugiej strony - to jest naturalny sposób oglądania budynku w terenie przez człowieka :)

Ogólnie mi się podoba [yes]

 

Napisano

troszkę nad teksturą bum popracował..sam model jest ok ..ale dorzucił bym troszki fotonów..i światła..ogólnie popracuj z samym rendererem..oczywiście jeżli chcesz uzyskać realistyczny efekt... pozdr

Napisano

Dzięki chłopaki w końcu coś miłego usłyszałem

Jest to kościół z Dzierżeniowa trochę zgubiłem proporcje jego ale cały czas nad tym pracuję robiłem to z fotografi perspektwicznej pozdrawiam Bakoma

Napisano

No popraw teksturkę bo obiekcik jest spoko ale z tą obecna teksturka troszke za świerzy :D

 

Drug stań czasami blisko budynku i podnieś głowę go góry to sie zdziwisz[lol2]

 

Pozdr

Giorgione

Napisano

tekstury faktycznie mozesz podciagnac, ale imo to tekstury sa tu spoko, znaczy napeno odbicia sa nienaturalne, za mocne, zarowno okna jak i rynny, ktore sa za jasne. Ja bym na twoim miejscu pobawil sie swiatlem, skup sie raczej na zrobieniu ciekawego obrazka niz realistycznym przedstawieniu, przydalo by sie wiecej kontrastu, teraz jest troche mdlo, a przeciez to jest jakis tam zachodzik slonca, a o tej porze kontrast jest duzy, a swiatlo ladnie wydobywa bryle. I faktycznie przydalo by sie cos za tym kosciolkiem, i moze rowniez przed ( jakis hydrant na pierwszym planie?) no, i Drug ma racje, kosciolek widziany jest z poziomu asfaltu ( i fajnie:))

Tak zebys przez przypadek nie silowal sie zeby zrobic wszystko w 3d, to w szopie tez mozna duzo i o wiele szybciej uzyskac:

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności