Skocz do zawartości

Architektura kościół


Jacek12

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

rynny chyba ciut za mocno się błyszczą; takie uniesienie \"dzioba\" kamery w górę - w fotografii mówią a tym: efekt walenia się budynku, co jest niezalecane w zdjęciach architektury, z drugiej strony - to jest naturalny sposób oglądania budynku w terenie przez człowieka :)

Ogólnie mi się podoba [yes]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tekstury faktycznie mozesz podciagnac, ale imo to tekstury sa tu spoko, znaczy napeno odbicia sa nienaturalne, za mocne, zarowno okna jak i rynny, ktore sa za jasne. Ja bym na twoim miejscu pobawil sie swiatlem, skup sie raczej na zrobieniu ciekawego obrazka niz realistycznym przedstawieniu, przydalo by sie wiecej kontrastu, teraz jest troche mdlo, a przeciez to jest jakis tam zachodzik slonca, a o tej porze kontrast jest duzy, a swiatlo ladnie wydobywa bryle. I faktycznie przydalo by sie cos za tym kosciolkiem, i moze rowniez przed ( jakis hydrant na pierwszym planie?) no, i Drug ma racje, kosciolek widziany jest z poziomu asfaltu ( i fajnie:))

Tak zebys przez przypadek nie silowal sie zeby zrobic wszystko w 3d, to w szopie tez mozna duzo i o wiele szybciej uzyskac:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności