nitrograd Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 Witam! Od kilku tygodni próbuje wydusić wizkę z Vraya o rozdzielczości 3000x2250 około.Niestety po całej dobie renderowania efekty sa mizerne. Mam w modelu dużo szkła, które musi tam być.Jest to projekt sklepu fotograficznego.Główna ekspozycja oparta jest na systemie ruchomych rękawów, w których znajadują się aparaty.Dlatego też nie da rady ominąć szkła w tej scenie:).Probowałem już kilkunastu ustawień i ciagle nie schodzę poniżej 20 godzin renderowania.Za tydzień wizki muszą być gotowe.... Proszę o sugestie. Ustawienia Vraya załączone. http://img213.imageshack.us/my.php?image=zapytaniexg2.jpg
SansSerif Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 ja przy rozdzielczości 800x600 na słabych ustawieniach i kiepskich materiałach często się nie wyrabiam w takim czasie. przyzwyczajaj się :)
Orangegraphics Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 musisz zgwałcić ten render. skoro mówisz że dużo szkła to wywal na każdym jaki masz materiale jakiekolwiek glossy refraction lub glossy reflection i spróbuj mizernie to zastąpić jakimś bumpem o wysokości 1-2. w rQMC wrzuć min samples na 6-8. global multipler daj 0,8;/ następnie poczytaj na forum o 3GB switcherze w windowsie. potem spróbuj przed wciśnięciem magicznego przycisku "render" wciepać ctrl+alt+del i zakłądka procesy i zamykamy wszystkie nie winowsowskie i maxowe. neta odłącz. i tak dalej. nie rób nic w czasie renderingu. co jeszcze..... hmmm.... daj irradance map na customa i zmien min rate na -2 a max rate na -1. za to HSph subdiv na 40. render region division na 64... i się modlić;)
tadzio Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 jak masz mozliwosz, kase to moze jakas render farma?
cta Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 porób troche testów w rozdziałce 320x240 i znajdź optymalne ustawienia rendera co do szybkości i jakości, później tylko zmień rozdziałke i renderuj zgodnie ze wskazówkami Xiz0r'a
Hynol Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 Jeżeli używasz displacementu w scenie to może być to. Odbicia + refrakcje elementów z displacementem renderują się koszmarnie długo.
Orangegraphics Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 wymyśliłem jeszcze coś takiego: spróbuj porenderować kilka razy z ukrytymi obiektami niektórymi na zmiane i połącz to potem w PS. nie będzie idealnei bo GI i cienie mogą się skaszanić ale jak zrobisz to sprytnie to mże być faster;)
Shalivan Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 ja przy rozdzielczości 800x600 na słabych ustawieniach i kiepskich materiałach często się nie wyrabiam w takim czasie. przyzwyczajaj się :) :/ :( :| mi wczoraj filmik po 50h renderowanioa wywalił sie i wszystko od nowa :/
sob Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 :/ :( :| mi wczoraj filmik po 50h renderowanioa wywalił sie i wszystko od nowa :/ To renderuj do tiffów (albo innych obrazków) zamiast do filmu - zaczniesz sobie od momentu zwiechy. Potem tylko montaż z klatek do avika i wio!
Shalivan Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 nom fragmentami renderuje ale tu jako ze mam sesje chciałem zaoszczędzić sobie czaasu :( Pamiętajcie to nigdy nie popłaca :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się