Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Taki prosty salonik stworzony w 3dsmax oczywiście z V-Rayem. Narazie taki prosty narożnik chcę jeszcze dorobic jakieś obrazki na ścianach i jakąś zastawę.

 

Oto pracka:

 

pokoik.jpg

  • Odpowiedzi 35
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zapoznaj sie z regulaminem i uzupelnij miniaturke teraz jest req !

 

Co do wizki to fajnie, nie wiem po co zakladales nowy topic :) mogles w tamtym starym robic dalej :)

 

Popracuj nad oswietleniem zeby wyciagnac wiecej z renderu :)

Napisano

popracuj nad mapowaniem i proporcjami.

mysle ze idziesz w dobrym kierunku ale jeszcze musisz wpompowac w ta prace troszke wysilku.

 

PS: fajny swiecznik :D

Napisano
  • Autor

Rozumiem. Na ścianie chcę dac jakiś widoczek. No i z tego saloniku ma powstac pokoik.

Napisano

Proponuję minimalnie wygładzić narożnik tam gdzie ściany się na siebie nachodzą (chyba że to tak miało wyglądać to przepraszam).

Do scenki mógłbyś dodać jeszcze listwę podłogową, jakąś stylową lampkę na ścianie (widziałbym ją po prawej stronie), może jeszcze jakiś kwiatek w rogu na podłodze. Tak ogólnie to ładna praca, widać że ciężko pracujesz.

 

Pozdrawiam,

charlie

Napisano

tadzio a może to to, że ta ława jest znacznie za blisko naroznika ;)

Napisano

wszytko fatalnie... włączone jest globalne oświetlenie? bo jak scanline to wygląda przykro mi:)

Napisano
  • Autor

Tomuś: CZY TY KIEDYŚ WIDZIAŁEŚ GI HIGH W V-RAYU?

pikSar: Wiem, mapowanie jest na razie w trakcie testów.

 

Mam Update ale narazie nie zamieszczam. Muszę dopracować. W updacie dodałem szafkę, roślinkę i listwę podłogową. Jak narazie dobrze mi idzie. Tak ogólnie to pokój moich rodziców. :)

Napisano

Eloy nie czepiaj się Tomusia bo ten shading Gi jest naprawde nie za specjalny, ale może to wina ośietlenia :)

Napisano

tafla szkła o gubości 8cm, nogi od stołu przechodzące pózny etap słoniowacizny, sofa po której można sądzić że zmieszczą się tam max 2 osoby...

 

Eloy: przykro mi to mówić, ale nie jest dobrze. świecznik wyszedł najlepiej, może dlatego, że poświeciłeś mu najwięcej czasu.

 

stolik to sztampowy, mało oryginalny pomysł jaki widzi się w co drugiej "pierwszej wizce" na tym forum. a szkoda, bo wystarczy zajrzeć do jakiegokolwiek katalogu meblowego aby zobaczyć coś co już nie będzie wyglądało aż tak standardowo:

kanapa + szklany stolik + TV + puchaty dywanik i ewentualnie panele EGGER'a na podłodze.

 

ujęcie na kąt "wnętrza" + światło zza kamery skutecznie rozwala jakąkolwiek plastykę i pojęcie przestrzeni w tym "wnętrzu".

 

skoncentruj sie na projekcie pomieszczenia a nie na chwili: a wymodeluje sobie sofę i jakoś wrzuce, może potem zrobie jakieś meble i też wrzuce.

 

zbuduj coś co będzie miało ręce i nogi i reprezentowało sobą coś więcej niż tylko kolejny "mój pokój" na max3d.pl

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Update:

 

pokoik2.jpg

 

Zastaniawiam się na tym lustrem. Takie trochę duże.

Napisano

Jak dla mnie jest ok, lecz musisz;

1.Poprawić podłoge, użyj UVW i daj jakiś ciekawy meteriałek ja bym preferował podłoge panelową z fajnym dywanikiem ;)

2.Sugeruję żebyś zrobił takie metalowe uchwyty pomiędzy szkłem a nogami, bo one wyglądają jakby lewitowały ;) http://i10.tinypic.com/2aag5e8.jpg

 

To chyba wszystkie moje sugestie. Powodzenia i miłej pracy życze ;)

Napisano

Proponuję wstawić jeszcze jedną ścianę żeby lustro nie odzwierciedlało tej czarnej dziury za pokojem (sam pewnie przyznasz że to nie zadowalający efekt), można też wymienić materiał ramy lustra bo jest troche za gładki. Co do materiałów to możesz zajrzeć tutaj: http://www.cgtextures.com/

 

Pozdrawiam

Napisano
Zastaniawiam się na tym lustrem. Takie trochę duże.

 

zastanów się też po co komu lustro na wysokości 1m. chyba, że to pokój dla krasnali.

szafka wygląda jak szafka z przedpokoju na buty.

 

imo wciąż źle to wygląda.

Napisano

IMO lustro wywal kompletnie bo nie widze powodu dla ktorego ono tam jest.

Połki w szafce maja rozne odleglosci od siebie i dziwnie to wyglada. Sama szafka wydaje sie wpozadku (przypomina stoliczek pod telewizor - tyle ze tam nie ma drzwiczek)

Napisze jescze ze jesli chcesz otrzymac bardziej realny reder to popraw proporcje...

 

PS: daj wieksze rendery bo nie widac mapowania na meblach.

Napisano

zgodze się, że pokój nie jest praktyczyny(lustro i szafka). komunistyczna kanapa, ale fajnie wyglada

Napisano
  • Autor

To niepraktyczny jest pokój moich rodziców? Sorry. Tak jest w realu. Mój straszy se kupił aparacik cyfrowy to może zrobię zdjęcia tego pokoju.

 

:X-em[2]:: Proporcje. Czego?

Napisano

Najbardziej rzuca sie w oczy to lustro (gigant) jesli masz w scenie sufit (bo sciany sa chyba tylko 2) to na jakiej jest wysokosci. Pozatym odnioslem wrazenie ze ta kanapa ma jakies 20-30 cm wysokosci a stol niewiele wiecej przez co nie ma gdzie wlozyc nog.

 

to nawet lepiej jesli odwzorowujesz istniejacy pokoj - poprostu trzymaj sie wymiarow i bedzie git.

 

pozdro

Napisano

ale jakos mi to nie lezy...

moze i taki masz pokoj w realu ale do wizki to niezbyt ciekawy koncept...

sorrry...

pozdrawiam.

Napisano

Eloy: to że masz taki pokój nie świadczy o tym, że fajnie on wygląda. przykro mi to stwierdzić, ale póki co lepiej bazuj na fotkach wnętrz z Czterech Kątów.

 

pozdrawiam

Napisano

Tomuś: CZY TY KIEDYŚ WIDZIAŁEŚ GI HIGH W V-RAYU?

 

widziałem dużo prac uwierz mi jestem tego pewny ale powiedz mi czy to takie trudne poszukać na forum gotowych ustawień rendera? mi sie wydaje że to jest banalne... praca ciągle jest na miernym poziomie niestety

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

:X-em[2]:: Wymiary takie jak w realu są.

Tomuś: Taki mądry to pokaż gotowe ustawienia V-Raya!

BARTUS000: THX za ocenę kanapy!

 

Narazie robię szafę do pokoju. Nie wiem kiedy skończe!

Napisano

HAHA ale agresor to jest śmieszne.... Eloy przyznaj sie że nie umiesz szukać wiadomości na forum... bo to jest śmieszne ja sie usmiałem;))

 

czekam na coś lepszego mam nadzieje że będziesz umiał korzystać z linku co dał Ci t0m3k Pozdrawiam

Napisano

Tomuś: Taki mądry to pokaż gotowe ustawienia V-Raya!

 

cos mi sie wydaje ze tu same ustawienia renderu nie pomogą :]

Napisano
  • Autor

Dalszy ciąg projektu:

 

as.jpg

 

Nie patrzcie tylko na ten reflektor na suficie. Trza to dopracować. :)

Napisano

No fajnie ze wracasz do projektu :)

teraz to już widać bardzo dokładnie ze proporcje gubisz (np. uchwyt od szafy jest większy niż od szuflady)

Napisano

hmm..człowiek, który zmieściłby się na kanapie musiałby brać drabinę żeby do szafy sięgąć;)

-W stole zwęż trochę nogi, albo zrób jakieś np: wygięte.

hmm 2.."wszystko robione jak w realu". Weź tasiemkę maxa (create-helpers-tape)i zmierz wszystko noch mal (jeszcze raz), bo dziwnie to wygląda

hmm 3(ostatnie;)..Jak dasz więcej przedmiotów to może być ciekawie

Napisano

hmmm... ja bym zaczal od poczatku, najpierw zrob wymiarowe pomieszczenie z oknem i drzwami i je oswietl a pozniej doloz obiekty. mebelki najlepiej modelowac z referek z neta albo z katalogu gdzie sa podane wymiary, np. robisz box'a o wymiarach mebelka a nastepnie zmieniasz jego tryb wyswietlania w Object Properties na Display Box i "zamrazasz" (Frozen Selected), dzieki temu masz klatke w ktorej docelowo ma sie zmiescic modelowany obiekt i dzieki zamrozeniu nie mozesz go przypadkiem ruszyc.

 

pozdrawiam

Napisano

coś mi sie myśli że nie rozumiesz podstawowych zasad grafiki;) poszukaj jakiś tutków dotyczących wizualizacji;]

Napisano

t0m3k dobrze mówi.. zrób porzadne durze okon i do pracy... pozwodzenia.. i dobrze , żewracasz do projektu.. elo

Napisano

Przedmówcy dobrze radzą Tobie co powinieneś poprawić.

 

Tomuś - ja już kiedyś szukałem tutków do Vizek i nic nie znalazłem konkretnego. Czy mógłbyś zapodać jakimiś linkami albo stronę która mówi o ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności