Napisano 21 Styczeń 200718 l Witam, mam problem ( chyba ) odnośnie mapowania , jak widac na załączonym obrazku sa zaznaczone 4 'ramienia' pytanie brzmi czy musze mapować kazdy z osobna ? Czy moze da sie jedno zamapować i potem skopiować ? :) w innych softach tak robilem ale w maxie nie radze sobie , :\ Wytłumaczcie jak to krok po kroku zrobic, będe wdzięczny za pomoc. pozdrawiam! ps. to na obrazku to jeden model z jedna UV zeby nie bylo niejasności :)
Napisano 21 Styczeń 200718 l A próbowałeś detachować wszystkie ramiona, zostawić tylko jedno, zmapować je, a pozostałe odtworzyć przez copy/mirror? Nie jestem biegły w te klocki, jednak wydaje mi się, że takie coś jest możliwe :)
Napisano 21 Styczeń 200718 l utnij jedno, zmapuj, przesun mapowanie poza obszar tekstury (tak zeby sie nei pogryzlo z czyms innym) skopiuj uvw, naloz na inne obiekty (odpowiednio z mirrorami mapienia lub bez), jesli potrzebujesz oddzielnych tekstur to poprzesuwaj w rozne miejsca siatke na rozkladce uvw, zaznacz glowny obiekt, zmapuj, atachnic pozostale, poukaldaj mapowanie na obszarze tekstury... ktora czesc jest niejasna to rozpsize szczegolowo...
Napisano 21 Styczeń 200718 l Strasznie utrudniasz sprawe vv3k70r. Wystarczy zrobic tak jak Kuba_ napisal, i pozniej pod unwrapem przesunac kolejne mapowania. Nie zwelduja sie do czasu az tego nie zrobisz w unwrapie wiec spokojnie mozesz je przesuwac jezeli oczywiscie jest taka potrzeba, bo w zaleznosci co robisz, ale jedno mapowanie na jedna noge czasem styknie.
Napisano 26 Styczeń 200718 l Już nawet Doom3 supportował mirrorowane normale. Choć to oczywiście zależy od engine.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto