Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakiś czas temu robiłem wizualizację projektu rozbudowy domu - przebudowa tarasu w coś o charakterze oranżerii.

Postanowiłem to ostatnio trochę dopracować i zaprezentować.

Komentarze mile widziane :)

 

VRaySky + VRayCamera + Photoshop

 

mebin1.jpg

 

mebin2.jpg

 

mebin3.jpg

 

e9499f42bac44c10.jpg

 

I produkt uboczny :)

 

mebin_bialy.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
projekt jest w trakcie realizacji - na dzień dzisiejszy ~60% ukończono

 

A umiałbyś potem zapodać zdjęcia realnego budynku?? Fajnie by było je skonfrontować z wizkami. PROSZĘ!!

Napisano

Myślę, że istnieje taka szansa. Inwestor powinien wyrazić zgodę na zrobienie fotek - może to jednak potrwać bo nie wiem kiedy skończą

Napisano

tweety - jak tylko znajdę czas – ostatnio jestem ciągle w niedoczasie :( - to rozłażę tą scenkę na "czynniki pierwsze" i zademonstruję – jeśli będzie takie zapotrzebowanie zacnego grona forumowiczów oczywiście:)

Napisano

Witaj Pionix:) Projekcik baaardzo fajny, przytulny o trafionej kolorystyce i ciekawie przedstawiony. Troche szkoda, ze kamienie nie zostaly nalozone do konca na scianie w 3 cim renderze tylko sa uciete oraz troszke kanapa mi wizualnie nie pasuje. Ale to sa pierdołki ktore na dobra sprawe nie kluja w oko. Dokladnie w czyms podobnym chcialbym mieszkac. Render REWELACYJNY! Rowniez dokladam sie do prosb Tweety`ego :)

Napisano

Pinero - po długiej przerwie (czyt. zawalenie robotą) wreszcie mogę odpowiedzieć i trochę poprawić mój NIEWYBACZLNY błąd w wizce :)

 

dlaczego na 3 wizce,na piętrze,ściana z szarej cegły nie dochodzi do samego stropu-dziwnie to wygląda...

 

Dziwnie to wyglądało bo zapomniałem dodać belkę wieńczącą kamienną ścianę :(

A to poprawiona wersja

 

e9499f42bac44c10.jpg

 

schody - jako sama bryła są interesujące ( jaką metodą je wykonałeś - 3dmax stairs - ? )

 

tak, to trochę zmodyfikowane SpiralStair

Napisano

MaGuu:

VRayLight: 16 - te w belkach na górze i w lampie stojącej przy kanapie, innych nie ma

materiał drewna na schodach: 24

belki: 16

drewno na drzwiach: 24

podłoga: 16

metal na poręczy: 8

 

a Adaptive rQMC image sampler: min 2, max 6

Global subdivs multiplier: 1

Napisano

Generalnie calosc dala przyjemny efekt ale...

 

glow/diffuse miejscami za duzy jak na 1 renderze - przy owocach w dolnym lewym rogu moze to za bardzo generowane gi.

Miejscami mapowanie belek kuleje, podobnie jak luk odciazajacy nad oknem miedzy kuchnia i salonem, oba parapety i boki malego okna

(jakby bumpa nie bylo) to samo okiennice drewniane.

 

Prosze powiedz mi jak jest odprowadzana woda z okien polaciowych np 2 render ;]

 

Zgadam sie z peterem_mulerem - wyglada jak porzadnie zrenderowane w scanline

niezbyt mi pasuje tez styk spodu drewnianej galerii ze sciana pod nia, czy belki w miejscu zetniecia ze sciana (dwa pierwsze rendery) no i nie podobaja mi sie "przepalenia" na scianie miedzy kuchnia a salonem i na podlodze

 

mebin2copyoptyxz5.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności