Napisano 2 Luty 200718 l Nie czytalem wątku od początku, ale chcialem wtrącic swoje trzy grosze. Widac z z renderem/shaderami ci najlepiej nie idzie. Modele jeszcze ujdą w tłoku ale ta paskudna płaska ziemia już niedkońca, nałóż jakąś ładną teksturke podloza na przedewszystkim dobrze zmapowany obiekt, daj jakiegos displejsa i bedzie ok :). Nad tym trzeba napewno popracowac, a z mojej strony tak na szybko mała photoshopowa przeróbka. PS: praca ma potencjal ...
Napisano 2 Luty 200718 l "Mroczny" mi sie podoba bardziej...zgadzam z przedmówcą...nad tą ziemią trzeba popracowac. pozdrawiam kliment
Napisano 2 Luty 200718 l Autor Ta ziemia kojazy mi sie z gra pt. Call of Duty tam tak smao było rozmyte dlatego moze troche inaczej na to poatrze ale zgadam sie i porawie troche ziemie bo w koncu to nie jest do Game artu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto