Shogun 3D Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Na razie oceniajcie, dzisiaj to machnąłem i jeszcze chcę potem ew. dopieścić, jak znajdę czas i siły. Za jakis czas dam update... teraz musze zmykac,bo mi poczte zamkną zaraz... Enjoy. :)
piotrek Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Jakoś tak nie zachwca. Poczekam na detal :p
Shogun 3D Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 Generalnie jest to grafa do rysunku satyrycznego pt. "Batyskaf do badania DNA Leppera". Jeszcze nie mam wyklarowanego pomysłu jak to podkreślić (jako jeden z pomysłów przyszedł mi do głowy m. in. krawat samoobrony przywiązany do szczebla drabinki). Jak na rysunek satyryczny, to jest to z deczka zaawansowane, ale temat mi się spodobał, i - jako, że miałem trochę więcej czasu - posiedziałem nad tym dłużej niż pierwotnie zamierzałem. Nadal jednak mapowanie jest tutaj baaaardzo po łebkach, nawet unwrapa nie ma. Niemniej jednak nabrałem ochoty zrobić z tego porządną grafę i mam zamiar owo zamierzenie niedługo zrealizować. :)
Swinger76 Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Mnie sie bardzo podoba efekt i gratuluje fajnej pracki.Jedyne co bym zmienił to to światło u dołu co wychodzi.,..troche jakby zbyt skupione jest....wygląda jak jakieś rury momentmi...napewno tu jeszcze zajżę:)
Shogun 3D Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 Update, ale niewielki: na noc puściłem render z uwzględnieniem kaustyki i poprawiłem nieco ustawienia świateł szperaczy:
tweety Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 wiesz... tak mi się wydaje, ale lepiej ci to wyjdzie jak wyrenderujesz w scanlinie volumetric i nałożysz w PSie. imo najszybsza i najlepsza metoda. teraz to nie wygląda jak spzeracz. ma za mały kat rozchodzenia się światła i brakuje w nim jakiegoś szumu (nieregularności spowodowanej zanieczyszczeniem wody). http://forums.polyloop.net/gallery/files/1135-Batiscaf2Final.jpg poprawna forma zachowania się światła w wodzie: http://www.phnx-international.com/Pictures/Photogallery%20-%20Video/Titanic%20-%20Over%20the%20bow2.jpg Pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 Tweety, masz rację... Miałem ambicje obejść się bez postprodukcji, ale chyba się nie da... A przynajmniej ja nie mam pomysłu, jak to bez postprodukcji obejść.
Vorek Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 a czemu chciałeś obchodzić postprodukcję ? Postprodukcja Twoją przyjaciółką :)
Shogun 3D Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 Chciałem ją obejść w ramach podrasowywania umiejętności obchdzenia postprodukcji. W bitwach 3D nie mozna postprodukcji stosować, trzeba się wykazywać umiejętnością ustawienia wszystkiego na gotowe w scenie. No... w każdym razie nie można na bank robić podmalówek...
Hynol Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Jeszcze musisz mieć liny na których jest zamocowany, bo to nie wygląda na samopływające i stabilne... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się