Napisano 31 Styczeń 200718 l Na razie oceniajcie, dzisiaj to machnąłem i jeszcze chcę potem ew. dopieścić, jak znajdę czas i siły. Za jakis czas dam update... teraz musze zmykac,bo mi poczte zamkną zaraz... Enjoy. :)
Napisano 31 Styczeń 200718 l Autor Generalnie jest to grafa do rysunku satyrycznego pt. "Batyskaf do badania DNA Leppera". Jeszcze nie mam wyklarowanego pomysłu jak to podkreślić (jako jeden z pomysłów przyszedł mi do głowy m. in. krawat samoobrony przywiązany do szczebla drabinki). Jak na rysunek satyryczny, to jest to z deczka zaawansowane, ale temat mi się spodobał, i - jako, że miałem trochę więcej czasu - posiedziałem nad tym dłużej niż pierwotnie zamierzałem. Nadal jednak mapowanie jest tutaj baaaardzo po łebkach, nawet unwrapa nie ma. Niemniej jednak nabrałem ochoty zrobić z tego porządną grafę i mam zamiar owo zamierzenie niedługo zrealizować. :)
Napisano 31 Styczeń 200718 l Mnie sie bardzo podoba efekt i gratuluje fajnej pracki.Jedyne co bym zmienił to to światło u dołu co wychodzi.,..troche jakby zbyt skupione jest....wygląda jak jakieś rury momentmi...napewno tu jeszcze zajżę:)
Napisano 1 Luty 200718 l Autor Update, ale niewielki: na noc puściłem render z uwzględnieniem kaustyki i poprawiłem nieco ustawienia świateł szperaczy:
Napisano 1 Luty 200718 l wiesz... tak mi się wydaje, ale lepiej ci to wyjdzie jak wyrenderujesz w scanlinie volumetric i nałożysz w PSie. imo najszybsza i najlepsza metoda. teraz to nie wygląda jak spzeracz. ma za mały kat rozchodzenia się światła i brakuje w nim jakiegoś szumu (nieregularności spowodowanej zanieczyszczeniem wody). http://forums.polyloop.net/gallery/files/1135-Batiscaf2Final.jpg poprawna forma zachowania się światła w wodzie: http://www.phnx-international.com/Pictures/Photogallery%20-%20Video/Titanic%20-%20Over%20the%20bow2.jpg Pozdrawiam
Napisano 1 Luty 200718 l Autor Tweety, masz rację... Miałem ambicje obejść się bez postprodukcji, ale chyba się nie da... A przynajmniej ja nie mam pomysłu, jak to bez postprodukcji obejść.
Napisano 1 Luty 200718 l a czemu chciałeś obchodzić postprodukcję ? Postprodukcja Twoją przyjaciółką :)
Napisano 1 Luty 200718 l Autor Chciałem ją obejść w ramach podrasowywania umiejętności obchdzenia postprodukcji. W bitwach 3D nie mozna postprodukcji stosować, trzeba się wykazywać umiejętnością ustawienia wszystkiego na gotowe w scenie. No... w każdym razie nie można na bank robić podmalówek...
Napisano 1 Luty 200718 l Jeszcze musisz mieć liny na których jest zamocowany, bo to nie wygląda na samopływające i stabilne... :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto