Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na razie oceniajcie, dzisiaj to machnąłem i jeszcze chcę potem ew. dopieścić, jak znajdę czas i siły.

Za jakis czas dam update... teraz musze zmykac,bo mi poczte zamkną zaraz...

Enjoy. :)

 

batyskafhr6.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Generalnie jest to grafa do rysunku satyrycznego pt. "Batyskaf do badania DNA Leppera". Jeszcze nie mam wyklarowanego pomysłu jak to podkreślić (jako jeden z pomysłów przyszedł mi do głowy m. in. krawat samoobrony przywiązany do szczebla drabinki).

Jak na rysunek satyryczny, to jest to z deczka zaawansowane, ale temat mi się spodobał, i - jako, że miałem trochę więcej czasu - posiedziałem nad tym dłużej niż pierwotnie zamierzałem. Nadal jednak mapowanie jest tutaj baaaardzo po łebkach, nawet unwrapa nie ma. Niemniej jednak nabrałem ochoty zrobić z tego porządną grafę i mam zamiar owo zamierzenie niedługo zrealizować. :)

 

batyskaf2iv8.jpg

Napisano

Mnie sie bardzo podoba efekt i gratuluje fajnej pracki.Jedyne co bym zmienił to to światło u dołu co wychodzi.,..troche jakby zbyt skupione jest....wygląda jak jakieś rury momentmi...napewno tu jeszcze zajżę:)

Napisano
  • Autor

Update, ale niewielki: na noc puściłem render z uwzględnieniem kaustyki i poprawiłem nieco ustawienia świateł szperaczy:

 

batyskafle7.jpg

Napisano

wiesz... tak mi się wydaje, ale lepiej ci to wyjdzie jak wyrenderujesz w scanlinie volumetric i nałożysz w PSie. imo najszybsza i najlepsza metoda. teraz to nie wygląda jak spzeracz. ma za mały kat rozchodzenia się światła i brakuje w nim jakiegoś szumu (nieregularności spowodowanej zanieczyszczeniem wody).

 

http://forums.polyloop.net/gallery/files/1135-Batiscaf2Final.jpg

 

poprawna forma zachowania się światła w wodzie:

http://www.phnx-international.com/Pictures/Photogallery%20-%20Video/Titanic%20-%20Over%20the%20bow2.jpg

 

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Tweety, masz rację... Miałem ambicje obejść się bez postprodukcji, ale chyba się nie da... A przynajmniej ja nie mam pomysłu, jak to bez postprodukcji obejść.

Napisano

a czemu chciałeś obchodzić postprodukcję ? Postprodukcja Twoją przyjaciółką :)

Napisano
  • Autor

Chciałem ją obejść w ramach podrasowywania umiejętności obchdzenia postprodukcji. W bitwach 3D nie mozna postprodukcji stosować, trzeba się wykazywać umiejętnością ustawienia wszystkiego na gotowe w scenie.

No... w każdym razie nie można na bank robić podmalówek...

Napisano

Jeszcze musisz mieć liny na których jest zamocowany, bo to nie wygląda na samopływające i stabilne... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności