Napisano 2 Luty 200718 l Ahoj. ja wybrałem miga-29 Jest to 1 model low-poly jaki kiedykolwiek zrobiłem. Na upartego dałoby się zjechać jeszcze o jakieś 50 poly ale mieszczę się w normie. Model zrobiony może w 30 minut. jescze texturka.
Napisano 2 Luty 200718 l Autor taką uv-kę zdielalem. 1-kwadrat = 1 pixel wiem że masakra. ale w koncu to na telefonie będzie :)
Napisano 2 Luty 200718 l Powtarzające się elementy mogłeś dać na jeden fragment texturki, miałbyś wiecej miejsca
Napisano 2 Luty 200718 l Autor Zdrastwujtie tawarisz! 381 trójkątów. referki: http://www.fas.org/nuke/guide/russia/airdef/mig-29.htm Oto przed wami MiG-29 FULCRUM w 3 wariantach: Sudan: Taiga: Syberia: No i do tego texturki: Mógłbym nad tym jeszcze posiedzieć ale nie stać mnie na taką zabawę. Pozdrawiam!
Napisano 2 Luty 200718 l bardzo ladne, ale khm Lisie... z silnikow mogles dac jakiegos mesza na czesciowej alfie :)
Napisano 3 Luty 200718 l Super model, jeden dzień i już efekty są, to się nazywa bitwa :P Btw jak zrobić gifa takiego?
Napisano 3 Luty 200718 l Autor Hehe :) Dzięki wszystki. Vektor -> Alpha nie dozwolona :) Co do gifa. to wyrenderowałem do avi bez kompresji i bez aa z Jaskrawym tłem. Dalej w Starym Paint Shop Pro jest cos takiego jak Animation Shop. Tam zmieniłem kolor jaskrawy na transparency i zapisałem jako gif. Pozdrawiam.
Napisano 3 Luty 200718 l Świetne te modelki. Kurcze niech ktos zrobi videotutka z robienia teksturek do czegoś takiego :)
Napisano 3 Luty 200718 l Świetny modelik :D Lis super ze zrobiles 3 wersje kolorystyczne ;] Aha no i przylaczam sie do prosby o tutka nie tylko teksturowania ale i modelowania :D
Napisano 5 Luty 200718 l Autor empeck-> jestem zwolennikiem oryginalnego malowania :D Jeszcze screen z viewportu. żeby nie było :D
Napisano 13 Luty 200718 l Nooo... Pojechaleś... Gratuluję. :) Ciekaw jestem jak byś sobie poradził z postacią? I to jeszcze nadającą się do riggu?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto